آفتاب

ستاره فوتبال ژاپن «پوکمون» می‌شود

ستاره فوتبال ژاپن «پوکمون» می‌شود

آتسوتو اوچیدای مدافع تیم فوتبال ژاپن، اولین ستاره ورزشی این کشور است که به جای یکی از شخصیت های انیمیشن مشهور «پوکمون» صحبت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، آتسوتو اوچیدا بازیکن تیم فوتبال ژاپن در جام جهانی در فیلم جدید «پوکمون» صدای خود را به یکی از شخصیت ها قرض داده و تبدیل به اولین ورزشکاری شده که چنین نقشی در این مجموعه شناخته شده و پرطرفدار به دست می آورد.

«پوکمون: دیانسی و پیله نابودی» که توسط کونیهیکو یویاما کارگردانی شده است، روز نوزدهم ماه جولای توسط کمپانی توهو اکران می شود و هفدهمین قسمت از این مجموعه است. تهیه کنندگان فیلم امیدوارند که حضور اوچیدا در این فیلم و شور و شوق جام جهانی بتواند توجه بیشتری در هنگام اکران فیلم به آن جلب کند.

اوچیدا که دفاع راست تیم ملی ژاپن است در بازی خسته کننده این تیم با یونان که به تساوی 0-0 انجامید یکی از نقاط برتر تیمش بود.

او در فیلم «پوکمون» صدای شخصیت اوچی را بیان می کند؛ یک کارمند هتل که شباهت زیادی هم به قیافه خود این بازیکن 26 ساله دارد. اوچی لقبی است که هم تیمی های اوچیدا در باشگاه آلمانی شالکه 04 در بوندسلیگا به او داده اند.

اوچیدا که انتظار می رود تابستان امسال به باشگاه پرطرفدار لیگ برتری آرسنال بپیوندد، گفته که از طرفداران پر و پاقرص سری انیمه ها و کارت های چند میلیارد دلاری «پوکمون» است و از بچگی همیشه بیرون فوتبال بازی می کرده و در خانه هم پوکمون.

بازی بعدی تیم ملی فوتبال ژاپن در تورنمنت جام جهانی در مقابل تیم ملی کلمبیا است. این بازی روز چهارشنبه برگزار می شود و ژاپن اگر می خواهد شانسی برای پیش رفتن از مرحله مقدماتی داشته باشد باید بر این تیم که پنجمین تیم آمریکای لاتین است غلبه کند.

کد N354109

وبگردی