آفتاب

گودرزی:برنامه راهبردی وزارت ورزش باید نگرش جامعه را نسبت به ورزش تغییر دهد

گودرزی:برنامه راهبردی وزارت ورزش باید نگرش جامعه را نسبت به ورزش تغییر دهد

تهران-ایرنا-وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه راهبردی باید وزارت ورزش و جوانان را در مسیر تغییر شاخص ها و نگرش جامعه نسبت به ورزش قرار دهد و موجب شود که نگرش جامعه نسبت به ورزش تغییر کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در نشست برنامه راهبردی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: جامعه ورزش باید به این نقطه برسد که اساس توسعه صرفا توجه به زیرساخت ها نیست و این تغییر نگرش عمومی جامعه نسبت به ورزش و فعالیت بدنی باید به عنوان یک آرمان حقیقی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به انبوه طرح های نیمه تمام ورزش در کشور به عنوان یک بار سنگین در حوزه مدیریت و تاثیر آن در روند اجرایی امور افزود: نباید در فضاهایی که دیگران ساخته اند گرفتار شویم و برنامه راهبردی باید راه خروج از اینگونه بن بست ها و عبور از موانع را به مدیران اجرایی نشان دهد.

گودرزی گفت: همه بخش ها و حوزه های وزارت ورزش و جوانان در تدوین و تنظیم نهایی سند برنامه راهبردی مشارکت کردند.

وی همچنین برضرورت اجرایی شدن این برنامه راهبردی و پیگیری روند پیشرفت آن از طریق سامانه وزارت ورزش تاکید کرد.

برنامه راهبردی وزارت ورزش و جوانان پس از توافق نهایی معاونت های مربوطه و ارایه اقدامات مربوط به هر حوزه قرار است به زودی در شوراهای راهبردی این وزارتخانه مطرح می شود.

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و رضا شجیع دبیر شورای راهبردی نیز در این نشست حضور داشتند.

در این نشست رشید خدابخش دبیر کارگروه تدوین برنامه راهبردی گزارشی از فرآیند تدوین برنامه راهبردی، ارزش های محوری و اهداف این برنامه ارایه کرد.

ورزشی**9250**1581
کد N354060

وبگردی