آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

دژآگه: نمی‌توانم بگویم وقتی مسی گل زد، بر من چه گذشت/ شانس صعود داریم

دژآگه: نمی‌توانم بگویم وقتی مسی گل زد، بر من چه گذشت/ شانس صعود داریم

بازیکن شماره 21 تیم ملی فوتبال ایران می‎گوید نمی‎تواند احساس خود از لحظه‌ای که لیونل مسی دروازه ایران را باز کرد، را بیان کند. دژاگه همچنین گفت:  چه کسی فکر می‌کرد تیم ایران در رقابتهای جام جهانی از انگلستان و اسپانیا دوام بیشتری داشته باشد.


به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران شنبه شب در گروه F رقابتهای جام جهانی با نتیجه یک بر صفر مقابل آرژانتین به یک شکست تلخ تن در داد. تیم ملی در حالی که تا واپسین لحظات بازی موفق شده بود از تیم بزرگ آرژانتین یک امتیاز بگیرد، در وقت‌های تلف شده دروازه خود را از سوی لیونل مسی باز شده دید و اکنون برای صعود به دور بعدی رقابتها کار دشواری پیش رو دارد.






"اشکان دژآگه" در گفتگو با دیلی استار در خصوص شکست مقابل آرژانتین اظهار داشت: سخت است که بگویم زمانی که مسی گل زد در ذهنم چه گذشت. البته او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و تغییر نتیجه در یک ثانیه از دست بهترین بازیکن جهان برمی‎آید.






 






وی افزود: امیدوارم به جهان نشان دهیم ایران می‌تواند فوتبال بازی کند. ما هنوز برای صعود به دور بعدی رقابتها شانس داریم. چه کسی فکر می‌کرد تیم ایران در رقابتهای جام جهانی از انگلستان و اسپانیا دوام بیشتری داشته باشد.






مهاجم تیم ملی ایران در ادامه گفت: ما پس از بازی احساس خیلی بدی داشتیم چراکه نتیجه بدی حاصل شده بود. تیم ما بازی خیلی خوبی انجام داد و یک دفاع عالی داشتیم. سعی کردیم که کار را بر آرژانتین دشوار کنیم اما یک کم بد اقبال بویدم چراکه می‌توانستیم ببریم و یا دست کم مساوی کنیم.






دژآگه گفت: مربی تیم همیشه در هنگام تمرینات سعی می‌کند به ما روحیه بدهد که عملکرد دفاعی‌مان خوب است و فکر می‌کنم این مهم‌ترین موضوع است. ما کار دفاعی را خوب انجام دادیم و هنوز شانس صعود داریم. ما فقط بداقبال بودیم.



کد N353887

وبگردی