آفتاب
نماینده الیگودرز:

مصوبات دولت یازدهم در سفر به لرستان قابلیت اجرایی دارند

مصوبات دولت یازدهم در سفر به لرستان قابلیت اجرایی دارند

نماینده مردم الیگودرز در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی معتقد است، مصوبات دولت یازدهم در سفر به لرستان قابلیت اجرایی دارند.

محمدتقی توکلی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به قدردانی دفتر ریاست جمهور از حضور پرشور و استقبال گرم مردم استان لرستان از کاروان دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: تشکر دولت از مردم و مردم از دولت کار خوشایندی است و باید این ارتباط وجود داشته باشد. چنین کارهایی باعث می‎شود مردم و دولت دل‎گرم‎تر شوند.

وی درباره سفر هیات دولت به لرستان گفت: اطلاعات دولت از مشکلات و مسائل استان‎ها در این سفرها بیشتر می‎شود و برای لرستان نیز با توجه به این اطلاعات، تصمیم‎های خوبی گرفته شده که به اجرا شدن آنها بسیار امیدواریم.

توکلی ادامه داد: مصوبات دولت تدبیر و امید، میدانی و کارشناسی بوده و با توجه به امکان اجرایی بودن، احساس می‎کنیم به نتیجه برسند. دولت براساس راهکارهای عملیاتی تصمیم گرفته و هیچ‎کدام از مصوبات را نمی‎بینیم که قابلیت عملیاتی شدن را نداشته باشد.

نماینده مردم الیگودرز با بیان اینکه مصوبات دولت در لرستان بلند پروازانه نیست، تصریح کرد: دولت طرح‎هایی که امکان بهره‎برداری به‎موقع دارند را تعهد می‎کند و رویکرد دولت این است که براساس شرایط تصمیم بگیرد و سنگ بزرگ برندارد.

وی یادآور شد: 190 میلیارد تومان برای طرح‎های عمرانی لرستان مصوب شده که دولت این مقدار را به 610 میلیارد تومان افزایش داده تا زودتر تکمیل شوند و این برای ما ارزش است.

انتهای پیام

کد N353297

وبگردی