آفتاب

سرمربی الجزایر: همه چیز در گروه ما امکان‌پذیر است

سرمربی الجزایر: همه چیز در گروه ما امکان‌پذیر است

سرمربی الجزایر با خوشحالی از پیروزی تیمش برابر کره جنوبی عنوان کرد: همه چیز در این گروه امکان‌پذیر است و تیمش تلاش خواهد کرد با نتیجه گرفتن برابر روسیه به دور دوم جام جهانی راه یابد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الجزایر موفق شد با برتری 4 بر 2 برابر کره جنوبی راه خودش را برای صعود از این گروه هموار کند. وحید هلیل‌هودزیچ سرمربی الجزایر پس از پیروزی پرگل تیمش برابر کره جنوبی گفت: این پیروزی را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم که این مسیر طولانی را طی کردند، به برزیل آمدند و ما را تشویق کردند. مدت‌ها منتظر این پیروزی بودیم. و زحمت زیادی برای آن کشیدیم. این اولین برد ما در جام جهانی پس از سال 1982 بود و می‌دانم که جشن و پایکوبی زیادی در کشور الجزایر برپا شده است.

سرمربی الجزایر ادامه داد: امروز تیمم برابر کره جنوبی قدرت واقعی خودش را نشان داد. همه چیز در گروه ما امکان‌پذیر است. به بازیکنانم گفتم که 15 دقیقه نخست را دفاع کنند و فکر می‌کنم که آن‌ها نمایش خوبی از خود نشان دادند و در نیمه نخست توانستند به نوعی نتیجه بازی را به پایان برسانند.

در نیمه نخست بازیکنانم هر چیزی که از آنها می‌خواستم را در زمین مسابقه اجرا کردند. اکنون به فکر کسب نتیجه خوب برابر روسیه هستیم تا بتوانیم به دور دوم جام جهانی راه پیدا کنیم. همه چیز در این گروه امکان‌پذیر است پس ما امیدمان را از دست نمی‌دهیم.

انتهای پیام

کد N352944

وبگردی