آفتاب
لیگ جهانی والیبال؛

سخنان دلگرم کننده ملی پوشان والیبال ایران از پیروزی و امید به صعود

سخنان دلگرم کننده ملی پوشان والیبال ایران از پیروزی و امید به صعود

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران با شکست ایتالیا در دومین بازی تهران امیدش به صعودش پررنگ تر شد و بازیکنان این تیم از پیروزی و چگونگی صعود گفتند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود با ایتالیا سه بر یک به پیروزی رسید تا با 13 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گیرد.

برخی از ملی پوشان ایران پس از این دیدار در گفت و گو با خبرنگاران اینگونه این پیروزی را توصیف کردند:

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: دو گیم نخست را با قدرت پیروز شدیم اما در گیم سوم یک مقدار اشتباه داشتیم. خوشبختانه توانستیم به خودمان بیاییم و در گیم چهارم هم پیروز شویم.

فرهاد ظریف افزود: این برد کمک زیادی به ما کرد تماشاگران هم حمایت بسیار خوبی داشتند.

وی ادامه داد: والیبال ما در چند سال گذشته روند رو به رشدی را طی کرده و حالا یکی از قدرت های جهان است. همه مثل یک خانواده هستیم و به هم کمک می کنیم.

لیبروی تیم ملی والیبال درباره ادامه کار و صعود به مرحله بعد عنوان کرد: ما دو بازی سخت مقابل لهستان داریم که باید تمام توان خود را بگذاریم تا به مرحله بعد برسیم.

وی تاکید کرد: هدف همه همین است و مطمئن باشید هیچ کم کاری از ملی پوشان نخواهید دید. رسیدن به دور دوم برای والیبال ایران قطعا افتخار بزرگی خواهد بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال نیز گفت: یکی از سخت ترین بازی های این مرحله را پشت سر گذاشتیم. به 6 امتیاز این دو بازی خیلی احتیاج داشتیم و خیلی مهم بود. با کنترل بازی توانستیم 6 امتیاز را کسب کنیم.

سعید معروف افزود: ایتالیا همیشه ایتالیا است و فرقی نمی کند کجا بازی می کند. یکی از تیم های بزرگ دنیا است. پیروزی برابر ایتالیا همیشه لذت بخش است.

وی با تاکید بر اینکه خوشحالم امیدمان به صعود بیشتر شد، گفت:به مردم تبریک می گویم.

مجتبی میرزاجانپور که عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه دوم ایران و ایتالیا را به خود اختصاص داد، گفت: امروز بازی خیلی خوبی را مقابل تیم ملی ایتالیا انجام دادیم، البته خوب شروع کردیم که در پایان نیز توانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: بین دو گیم فاصله ایجاد شد و ما 10 دقیقه استراحت کردیم که این موضوع باعث شد یک مقدار بازیکنان تیم ملی سرد شوند، اما در گیم چهارم خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم.

وی در ادامه در مورد بازی مقابل تیم ملی لهستان گفت: ابتدا کادر فنی باید تیم ملی لهستان را آنالیز کنند و پس از آن برای کسب نتیجه تمام تلاشمان را می کنیم.

میرزاجانپور خاطرنشان کرد: با این برد شانس صعودمان بیشتر شد و ما نشان دادیم که والیبال ایران چقدر قدرتمند شده است.

ورزشی(3)**1379
کد N352831

وبگردی