آفتاب

ملی‌پوش والیبال ایتالیا: جو سالن تاثیر زیادی بر کارمان داشت

ملی‌پوش والیبال ایتالیا: جو سالن تاثیر زیادی بر کارمان داشت

میشل بارانوویچ با اشاره به این مطلب که ایتالیا نسبت به بازی اول عملکرد بهتری داشت گفت: نسبت به بازی اول بهتر بودیم اما ایران در این مسابقه از تمامی موقعیت‌هایشان به بهترین شکل استفاده کرد و به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میشل بارانوویچ پس از شکست تیم ملی والیبال ایتالیا برابر ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این مسابقه صحبت کرد.

او گفت: بازی نخست برای ما شرایط بسیار سنگینی داشت. سه بر صفر شکست خورده بودیم و سعی داشتیم در این دیدار اشتباه‌هایمان را به حداقل برسانیم. نسبت به دیدار قبلی بهتر بودیم و توانستیم بسیاری از نقاط ضعف‌مان را از بین ببریم اما با این حال تنها یک ست از ایران گرفتیم.

بازیکن شماره 16 ایتالیا ادامه داد: تیم جوانی هستیم. بازیکنان‌مان کم‌تجربه‌اند و برابر بهترین‌های ایران نوسان‌هایی داشتند. سعی کردیم در جریان بازی این نوسان‌هارا به حداقل برسانیم اما ایران از هر اشتباه ما استفاده کرد و به امتیاز رسید. حمایت تماشاگرانم واقعا فوق‌العاده بود و تنها توانستیم در یک ست برنده باشیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا در پایان جو سالن آزادی را برای هر حریفی سخت و پرفشار توصیف کرد و گفت: بازی کردن در این سالن برای هر تیمی دشوار است. ما واقعا تحت تاثیر بودیم و هر لحظه که سعی می‌کردیم تمرکزمان را بالا ببریم دوباره یک اشتباه بر کار ما تاثیر می‌گذاشت با این حال نسبت به بازی اول خوب بودیم و باید سعی کنیم اشتباه‌های‌مان را کم و کمتر کنیم.

انتهای پیام

کد N352776

وبگردی