آفتاب
حسینی‌بوشهری:

وحدت و همدلی کلید حل بسیاری از مشکلات است

وحدت و همدلی کلید حل بسیاری از مشکلات است

مدیرحوزه‌های علمیه سراسرکشور گفت: وحدت و همدلی موجود کلید حل بسیاری از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار اعضای ستاد شعبانیه افزود: اقدامات و فعالیت‌های شهرداری برای ارائه تسهیلات به زائران در نیمه شعبان نمونه‌ای از انتظار مثبت بود و این خدمت رسانی به زائران نشان داد که ما می‌توانیم زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

وی توجه ویژه در سال‌های اخیر به قم را مورد توجه قرارد داد و گفت: این درحالی است که هنوز کمبودهای فراوان بسیاری در قم وجود دارد چرا که در دوران شاه، قم به دلیل پایگاه دین بودن و در دوره انقلاب به دلیل پایگاه حوزه بودن در اولویت نبود.

حسینی بوشهری با بیان این‌که همه مدیران در این راستا پیشگام هستند، گفت: همدلی مدیران استانی و شهرداری در قم می‌تواند به الگویی برای سراسر کشور تبدیل شود چرا که به دلیل این همدلی خدمت رسانی مطلوبی صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه همدلی باعث جذب بودجه‌های مالی می‌شود، تصریح کرد: همدلی می‌تواند بسیاری از مشکلات مالی را حل کند چون بسیاری از سرمایه‌ها با عدم همدلی از بین می‌رود.

مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور، گفت: شهرداری پیوست‌های فرهنگی را در پروژه‌های عمرانی لحاظ کند تا از آسیب پذیری پروژه‌های عمرانی اجتناب شود و به پروژه فرهنگی دینی نیز دست یابیم.

حسینی بوشهری، خدمت رسانی به مردم و شهر مقدس قم را از عنایات بزرگ الهی دانست و گفت: مسئولان در مجلس شورای اسلامی بویژه رئیس مجلس از فرصت استثنایی خدمت به شهرمقدس قم نهایت استفاده را ببرند.

وی ادامه داد: امروز شور خاصی در قم بویژه در حوزه عمرانی به برکت همدلی و انتظار مثبت ایجاد شده و نمونه انتظار مثبت نیز همدلی امام راحل و مردم ایران در دوره انقلاب بود که این پیروزی را رقم زدند.

مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور، اضافه کرد: حضرت امام (ره) با ژرف نگری مردمی‌ترین نهاد را پایه گذاری کرد که در 34 سال عمر انقلاب نیز کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام

کد N351788

وبگردی