آفتاب

حمله به صفحه شخصی مازیچ در فیس‌بوک!

حمله به صفحه شخصی مازیچ در فیس‌بوک!

صفحه شخصی داور صربستانی بازی ایران و آرژانتین مورد هجوم کاربران ایرانی فیس‌بوک قرار گرفته است!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از بازی ایران و آرژانتین و ستایش کارشناسان و رسانه‌های داخلی و خارجی از عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش یک نکته در میان نظرات مخاطبان ایرانی و غیر ایرانی بیشتر به چشم می‌آمد و آن هم اعتراض به عملکرد ضعیف داور صربستانی این دیدار بود.

اشکان دژآگه در نیمه دوم روی یک ضدحمله به خوبی از زابالتا رد شد اما مازیچ در حالی که فاصله زیادی با این صحنه نداشت، خطایی روی دژآگه نگرفت و حتی کرنر را هم به سود ایران اعلام نکرد تا شائبه‌های زیادی درباره علت این تصمیمش به وجود بیاید. کی‌روش هم بعد از بازی این داور را از انتقاد خود بی‌نصیب نگذاشت و ادعا کرد که مازیچ به اندازه مسی در سرنوشت این بازی نقش بازی کرد.

با این حال اتفاقی که قابل پیش بینی بود، اعتراض ایرانی‌ها در سایت‌ها و صفحات اجتماعی مختلف به داور صربستانی بود اما جریان مثل دفعات گذشته از این فراتر رفت.

از شب گذشته صفحه شخصی این داور در فیس‌بوک مورد هجمه شدید کاربران ایرانی قرار گرفته و تعداد نظرات روی پست های این صفحه به سرعت در حال افزایش است. این اتفاقی است که پیش از این برای صفحه لیونل مسی و ایوان زایتسف هم رخ داده بود. البته از پست‌های صفحه داور صربستانی مشخص است که این صفحه نه تنها به وسیله خود او اداره نمی‌شود بلکه بیشتر به یک صفحه ساختگی و تقلبی می‌ماند تا صفحه شخصی داور صرب.

البته صفحه جدیدی هم در فیس‌بوک با نام "فیفا باید مازیچ داور بازی ایران و آرژانتین را محروم کند" ایجاد شده که هر لحظه بر تعداد افرادی که آن را پسندیده‌اند، افزوده می‌شود.

فارغ از اشتباهی که داور صربستانی انجام داد و اعتراض درست بازیکنان و کی‌روش به این داور شاید بهتر باشد کاربران ایرانی فیس‌بوک هم به شیوه بهتری ناراحتی خود را نشان دهند.

انتهای پیام

کد N351606

وبگردی