آفتاب

مجازات سنگین تروریستهای داعش برای استعمال دخانیات

مجازات سنگین تروریستهای داعش برای استعمال دخانیات

تهران - ایرنا - یک منبع آگاه کرد اعلام کرد که نیروهای گروه تروریستی و تکفیری ˈ داعشˈ قوانین بسیار سختگیرانه ای در خصوص استعمال دخانیات در منطقه ˈالسعدیهˈ اعمال کرده و کسانی که دخانیات استعمال کنند، با مجازات قطع انگشتان یا قطع گوش ها مواجه می شوند .

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه ˈالعراقیهˈ این منبع کرد افزود: تروریست های داعش روز جمعه بیانیه ای صادر کرده و در این بیانیه برخی قوانین جدید خود را اعلام کردند .

این منبع اضافه کرد: این گروه تروریستی مجازات سختی برای کسانی که با این گروه مخالفت می کنند و همچنین برای کسانی که دخانیات استعمال کنند ، در نظر گرفته و تهدید کرده که اگر کسی این قوانین را زیر پا بگذارد، با مجازات قطع گوش یا انگشتان مواجه خواهد شد .

وی در خصوص رفتار این گروه با زنان نیز گفت: تروریستهای داعش مانع خروج زنان منطقه السعدیه از خانه هایشان بدون حجاب مورد نظر داعش می شود .

وی اضافه کرد : داعش چند روز پیش یک فرد را به دلیل مصرف قرص های مخدر گردن زده و دو شهروند دیگر را به اتهام انتقاد از این گروه تروریستی شلاق زدند .

یک شهروند ساکن این منطقه که از ترس شناسایی به وسیله نیروهای داعش خواست نامش فاش نشود نیز گفت: جنایت های این گروه ما را به یاد جنایت های ˈصدامˈ ضد شهروندان فراری از جبهه های جنگ می اندازد. این گروه گوش شمار زیادی از جوانان فراری از میادین جنگ را بریده و با این کار سعی می کند ترس و وحشت در دل مردم بیندازد و مانع فرار گروهی نیروها از جبهه های جنگ شود . جنایت های امروز داعش با جنایت های نظام جنایتکار صدام ضد شهروندان عراقی تفاوتی ندارد و اتحاد و ائتلاف این دو نشان می دهد که این دو گروه ، افکار و ایده های مشترکی دارند .

گروه تروریستی داعش هفته گذشته نیز چهار زن مسیحی را در شهر ˈموصلˈ به دلیل اینکه بدون حجاب از خانه خارج شده بودند، به قتل رساند .

خاورم **2041**1651
کد N351576

وبگردی