آفتاب

دونگا: تفاوت ایران و آرژانتین "مسی" بود

دونگا: تفاوت ایران و آرژانتین "مسی" بود

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل، لیونل مسی را تفاوت ایران با آرژانتین دانست. او معتقد است که آرژانتین در رویارویی با تیم‌های بزرگ باید پیشرفت زیادی در دیدارهای آینده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لیونل مسی در دیدار برابر ایران نشان داد که چه بازیکن بزرگی است و بی‌جهت نیست که چهار سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در حالی که بازی در حال پایان یافتن بود با یک ضربه زیبا و دیدنی دروازه حقیقی را باز کرد تا سه امتیاز حساس این دیدار به اندوخته آلبی‌سلسته اضافه شود و شاگردان سابیا جواز صعود به دور بعد را به دست آورند.

کارلوس دونگا، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل لیونل مسی را تفاوت بین ایران و آرژانتین در دیدار شب گذشته دانست. دونگا که چند وقت پیش به ایران سفر کرده بود، گفت: آرژانتین هیچ طرح و برنامه‌ای برای بازی خوب ندارد. این تیم نمی‌تواند توپ را سریع به گردش درآورد. آرژانتین همچون یک گروه منسجم و هماهنگ بازی نمی‌کند و این در دیدار با ایران به خوبی نمایان بود. شاگردان سابیا نظر من را جلب نکرده‌اند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برزیل ادامه داد: تیمی که گل نمی‌زند گل می‌خورد و این در دیدار برابر ایران رخ داد. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران فرصت‌های زیادی را از دست دادند و در نهایت هم گل خوردند. مسی توانست در دقایق پایانی سرنوشت‌ساز و تاثیر گذار ظاهر شود و گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. این است فرق بین تیم ملی فوتبال ایران و آرژانتین. آرژانتین باید در دیدارهای آینده بهتر شود تا توان رویارویی با تیم های بزرگ‌تر را داشته باشد.

آرژانتین با گلی که لیونل مسی به ثمر رساند شش امتیازی شد و صعودش را به دور بعد نهایی کرد. این در حالی است که ایران با یک امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و باید در دیدار آخر خود برابر بوسنی به پیروزی برسد و از طرف دیگر هم نیجریه برابر آرژانتین تن به شکست دهد.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N351122

وبگردی