آفتاب

شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست‌ در نابلس

شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست‌ در نابلس

منابع آگاه در کرانه باختری اعلام کردند که یک فلسطینی در شهر نابلس به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیسنی به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منابع آگاه در مصاحبه با روزنامه مصری الیوم السابع اعلام کردند که «احمد ابو شنو» جوان فلسطینی 35 ساله در اردوگاه العین در شهر نابلس بر اثر اصابت سه گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

از سوی دیگر، منابع خبری گزارش دادند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به خانه «ابراهیم خلیل عوض‌الله» مفتی رام‌الله در شهر بیت لحم حمله کرده و وی را بازداشت کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که در دهمین روز موج بازداشت‌ها 10 فلسطینی را بازداشت کرده است. در بیانیه ارتش این رژیم آمده است: 10 تن از اعضای حماس شبانه بازداشت شدند و بدین ترتیب تعداد فلسطینی‌هایی که بازداشت شده‌اند به 340 تن می‌رسد که 240 تن از آنها وابسته به حماس هستند.

ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل نیز از جامعه بین‌الملل خواست تا از غیرنظامیان فلسطینی در مقابل این اقدامات رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

از سوی دیگر، منابع آگاه در غزه اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند پایگاه وابسته به گروه‌های فلسطینی در خان یونس، واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند که این حملات تاکنون تلفاتی در پی نداشته است.

انتهای پیام

کد N350962

وبگردی