آفتاب

تمجید سرمربی غنا از بازیکنان تیمش

تمجید سرمربی غنا از بازیکنان تیمش

سرمربی تیم ملی غنا از بازیکنان تیمش پس از بازی با آلمان تمجید کرد. او همچنین اعلام کرد در بازی با پرتغال توانایی تیمی مهم‌تر از توانایی فردی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غنا و آلمان در دومین دیدارشان در جام جهانی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

کواسی آپیا سرمربی غنا پس از متوقف کردن آلمان در نشست خبری خود گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند. به نظر من آلمان دومین تیم برتر حال حاضر جهان است. بازی بسیار سختی برابر آن‌ها داشتیم. آن‌ها موقعیت‌های زیادی در این دیدار داشتند. ما نیز توانستیم فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کنیم. بازی برابر تیم بزرگی چون آلمان آسان نیست اما ما توانستیم برابر این تیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

غنا در بازی آخر مرحله گروهی باید با پرتغال دیدار کند دیداری که می‌تواند تاثیر زیادی در سرنوشت این گروه داشته باشد. آپیا در ادامه گفت: شرایط ما در گروه مطلوب نیست. ما تنها یک امتیاز داریم و باید برای بازی آخر برابر پرتغال به میدان برویم که بازیکن بزرگی چون رونالدو دارد. درست است که رونالدو بهترین بازیکن جهان است اما من به توانایی‌های فردی اعتقاد ندارم و به نظر من توانایی‌های تیمی مهم‌تر از توانایی‌های فردی است. به پرتغال احترام زیادی می‌گذارم و امیدوارم که بازی خوبی برابر این تیم داشته باشیم. نمی‌خواهیم به بازی آلمان و آمریکا فکر کنیم دوست داریم سرنوشت خودمان را خودمان تعیین کنیم. برابر پرتغال تنها شیوه بازی ما حمله خواهد بود.

آپیا در پایان با تمجید از بازیکنان تیمش گفت: به بازیکنانم کاملا اعتماد دارم. من در تیمم بازیکنان جوان زیادی دارم که می‌تواند سال‌ها برای فوتبال غنا مفید باشد. به نظر من ما تیم خوبی برای آینده غنا ساخته‌ایم.

غنا در حال حاضر با یک امتیاز در رده سوم گروه G قرار دارد.

در صورتی که آلمان بتواند در روز پایانی آمریکا را شکست دهد و غنا نیز پرتغال را از پیش رو بردارد، شاگردان آپیا می‌توانند یکی از دو تیم صعود کننده به دور دوم جام جهانی باشند.

انتهای پیام

کد N350752

وبگردی