آفتاب

توقف آلمان برابر غنا

توقف آلمان برابر غنا

آلمان و غنا در دومین دیدار خود به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آلمان و غنا دومین دیدارشان را در جام جهانی برگزار کردند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آلمانی‌ها در نیمه نخست بازی را بهتر شروع کردند و توانستند چند فرصت گلزنی ایجاد کنند اما نتوانستند به گل برسند. غنا نیز تیم دست و پا بسته‌ای نبود و توانست چندین فرصت گلزنی ایجاد کند که مهم‌ترین آن شوت سولی مونتاری بود که نویر آن را به خوبی دفع کرد.

آلمان در نیمه دوم مسابقه بازی را بهتر شروع کرد و به گل رسید. ماریو گوتسه موفق شد در دقیقه 51 به زیبایی با ضربه سر تیمش را پیش بیندازد. در ادامه بازیکنان غنا که با خطر حذف شدن از جام جهانی روبرو بودند توانستند به گل تساوی برسند. آندره آیو موفق شد در دقیقه 54 گلزنی کند. تیم آفریقایی در دقیقه 63 توانست با ضربه آساموآ ژیان به گل دوم خود دست یابد.

این پایان کار نبود و ژرمن ها موفق شدند در دقیقه 71 گل دوم تیمش را به ثمر برساند . او با این گل 15 گله شد و به رکورد 15 گل رونالدو در تاریخ جام جهانی رسید.

در ادامه دو تیم بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و بارها برای رسیدن به گل تلاش کردند اما نتوانستند موقعیت های خودشان را به گل تبدیل کنند تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

انتهای پیام

کد N350728

وبگردی