آفتاب

رضا حقیقی: می‌توانستیم آرژانتین را ببریم/ خطا روی اشکان را به چشم دیدم

رضا حقیقی: می‌توانستیم آرژانتین را ببریم/ خطا روی اشکان را به چشم دیدم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که ملی‌پوشان ایران به این باور رسیده بودند که می‌توانند آرژانتین را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا حقیقی پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر آرژانتین اظهار کرد: شرایط خیلی خوب و ما لحظات آخر فکر کردیم که بازی تمام شده است. بازیکنان خوب کار کردند. نمی‌گویم موقعیت‌های ما بیشتر بود اما درصد گل‌شدن آنها قطعاً بیشتر بود.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت از این باخت بسیار ناراحتیم و حسرت می‌خوریم که در لحظات آخر نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. حالا باید ریکاوری کنیم تا برای بازی با بوسنی آماده شویم.

وی درباره عملکرد داور مسابقه نیز گفت: در صحنه مشکوک پنالتی پشت دروازه آرژانتین مشغول گرم کردن بودم و دیدم که قطعاً روی اشکان خطا شد.فکر می‌کنم داور اصلاً تمرکز لازم را نداشت و در چند صحنه با برخورد به توپ ما جلوی ضد حمله ما را گرفت. متأسفانه بیشتر اشتباه‌های داور به ضرر ما بود و شاه‌گل اشتباه‌هایش هم همان پنالتی بود.

حقیقی در ادامه گفت: همیشه برای تیم‌های کم‌تجربه بازی در نیمه اول سخت‌تر است ولی هرچه زمان بازی به پیش می‌رود اعتماد به نفس این تیم‌ها بالا می‌رود. ما واقعاً می‌توانستیم آرژانتین را ببریم و بازیکنان به این خودباوری رسیده بودند. دیدید که آرژانتینی‌ها وقتی به گل رسیدند خیلی خوشحال بودند و وقت تلف می‌کردند.

حقیقی همچنین گفت: ما همچنان برای صعود به دور بعد شانس داریم. اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. اکنون باید بازیکنان از نظر روحی و بدنی ریکاوری شوند. اما شانس‌مان برای صعود زیاد است.

انتهای پیام

کد N350579

وبگردی