آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

پورحیدری: در بخش دوندگی و همدلی عالی بودیم/ حالا باید به 3 امتیاز فکر کرد

پورحیدری: در بخش دوندگی و همدلی عالی بودیم/ حالا باید به 3 امتیاز فکر کرد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال با اشاره به بازی خوب ایران برابر آرژانتین گفت: تیم ملی مقابل آرژانتین در بخش دفاعی و همدلی عالی بازی کرد و اگر کمی اعتماد به نفس بیشتری داشتیم می‌توانستیم پیروز شویم.

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های ملی ایران و آرژانتین، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: همانطور که انتظار می‌رفت تیم ایران در این مسابقه از نظر دوندگی و همدلی عالی بازی کرد. بازیکنان ما در این دیدار خیلی خوب دویدند و اجازه کار را به حریف ندادند. در واقع همه روزنه‌ها را به روی آرژانتین بسته بودیم و بازی شایسته‌ای را برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: تیم ایران نسبت به بازی برابر نیجریه خیلی بهتر بازی کرد و اگر اعتماد به نفس بیشتری داشتیم، حتی می‌توانستیم این تیم آرژانتین را شکست دهیم. به نظرم از نظر دوندگی بازیکنان ایران شاهکار بودند و فقط باید یک مقدار اعتماد به نفس آنها افزایش یابد.

این کارشناس همچنین افزود: حالا که دیدیم توانایی بازی با تیم‌های مطرح را داریم باید در حمله هم شرایط را مهیا کنیم. ما باید در بازی با بوسنی به فکر سه امتیاز باشیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. البته باید دید که کی‌روش در بازی سوم چه تفکراتی دارد. در هر صورت باید در حمله کمی با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم.

پورحیدری در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن تیم ایران بازی بهتری را ارایه کرد، گفت: من بعد از بازی برابر نیجریه هم در این باره صحبتی نکردم چونکه در کوران بازی‌ها قرار داشتیم. ما یک بازی مهم را برابر بوسنی پیش روی داریم و نگران این بودم که آندو در این دیدار دو اخطاره نشود. به نظرم دشوارترین بازی ایران برابر بوسنی خواهد بود و باید خود را برای این بازی آماده کنیم.

کد N350575

وبگردی