آفتاب

پولادی: بازی‌ای کردیم که ملت افتخار کند/ پنالتی ما را نگرفتند

پولادی: بازی‌ای کردیم که ملت افتخار کند/ پنالتی ما را نگرفتند

مدافع تیم ملی گفت: پیش از بازی با آرژانتین همه فکر می‌کردند این تیم به سادگی از ایران عبور می‌کند اما الان همه به ایران احترام می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا ) مهرداد پولادی پس از شکست یک بر صفر ایران در برابر آرژانتین گفت: خدا را شکر بازی‌ای کردیم که ملت به آن افتخار می‌کند. خیلی‌ها فکر می‌کردند خیلی راحت و ساده از ما می‌گذرد ولی باید به نمایشمان افتخار کنیم. از این پس همه تیم‌ها به ما احترام می‌گذارند. ما موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و تنها یک بازیکن هست که می‌تواند نتیجه‌ بازی را در آخر بازی عوض کند و او هم مسی است.

او افزود ما به لحاظ فنی خیلی خوب کار کردیم و فکر می‌کنم مردم و کادر فنی از عملکرد ما راضی هستند. فکر می‌کنم همه به کادر فنی و تیم ما افتخار می‌کنند؛ چرا که عملکرد بسیار خوب داشتیم.

مدافع تیم ملی اضافه کرد: داور یک پنالتی صد در صد را برای ما نگرفت. در رختکن فیلم بازی را دیدیم و متوجه شدیم که یک پنالتی برای ما گرفته نشده است. فکر می‌کنم که داور با آنها مهربان بود و برای صعود چاره‌ای جز شکست بوسنی نداریم. می‌خواهیم اولین صعودمان به مرحله بعد را جشن بگیریم. از همه مردممان که به ما روحیه دادند تشکر می‌کنم. ما بازی خوبی ارائه دادیم.

انتهای پیام

کد N350561

وبگردی