آفتاب
گزارش خبرنگار مهر به برزیل؛

هجوم سیل آسای آرژانتینی‌ها به ورزشگاه/ اسب‌سواران هم در امنیت شریکند!

هجوم سیل آسای آرژانتینی‌ها به ورزشگاه/ اسب‌سواران هم در امنیت شریکند!

در حالی که چند ساعت تا آغاز دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آرژانتین باقی مانده است تماشاگران آرژانتینی اطراف ورزشگاه را مملو از حضور خود کرده اند و با هجومی مثال زدنی در حال ورود به ورزشگاه هستند. این در حالی است که در میان این تماشاگران کمتر علاقمند به فوتبالی را با پیراهن تیم ملی مشاهده می کنیم. در این میان برخی هواداران آرژانتینی هم به دنبال تهیه بلیت از بازار سیاه هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از ورزشگاه مینیرائو شهر بلوهوریزنته برزیل، هواداران و علاقمندان به فوتبال برزیل از ساعات ها قبل راه ورزشگاه را در پیش گرفته اند. این تماشاگران که اکثرا پیراهن تیم ملی آرژانتین را هم برتن دارند تعدادشان آنقدر زیاد است که تصور می شود تمام ظرفیت ورزشگاه را به خود اختصاص خواهند داد.

البته برخی از این تماشاگران بدون اینکه بلیت بازی را داشته باشند به سمت ورزشگاه آمده اند و به دنبال تهیه بلیت در بازار سیاه هستند. برخی تماشاگران ایرانی نیز خود را به ورزشگاه رسانده اند و در حال پیدا کردن هموطنان خود هستند تا با وحدت بیشتری در ورزشگاه حاضر شوند. آنچه مسلم است اینکه امروز ورزشگاه یکدست فیروزه ای خواهد بود.

تماشاگران و علاقمندان به فوتبال در حالی وارد ورزشگاه می شوند که تدابیر امنیتی اطراف ورزشگاه بسیار شدید است و علاوه بر موتورسواران و نیروهای امنیتی، یک تیم امنیتی با اسب نیز در کنار ورزشگاه مستقر شده اند تا به برقراری نظم کمک کنند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آرژانتین در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی از ساعت 13 امروز شنبه به وقت برزیل در ورزشگاه مینیرائو شهر بلوهوریزنته برگزار خواهد شد.

کد N350316

وبگردی