آفتاب

سردار نقدی: پیمان با امام راحل میثاق با راهبرد نه شرقی و نه غربی است

سردار نقدی: پیمان با امام راحل میثاق با راهبرد نه شرقی و نه غربی است

شهرری - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تجدید پیمان با امام راحل میثاق با راهبرد اساسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یعنی همان سیاست نه شرقی و نه غربی است.

سردار ˈمحمدرضا نقدیˈ روز شنبه در آئین تجدید میثاق جمعی از اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با آرمان های امام راحل در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: انتخاب این روز به عنوان بسیج اساتید و تایید آن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامی بسیار هوشمندانه بود.

وی افزود: اندیشه های امام راحل ملت ایران را به قله عزت و عظمت رهنمون و دنیا را مجذوب خود ساخته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، گل سرسبد اندیشه های امام راحل را عرضه اندیشه ولایت فقیه و مردم سالاری دینی ذکر کرد و گفت: چه بسا کسانی به نام علم، این اندیشه را مصداق دیکتاتوری و موجب عقب ماندگی کشور می دانستند.

سردار نقدی با بیان اینکه هر چقدر برای گمراهان استدلال و برهان از قرآن، روایات و سنت آوردیم که ولایت فقیه از بدیهیات اسلام است نپذیرفتند، افزود: امروز با وقایع رخداده، همین افراد که تنها اعتقاداتشان به محسوسات خلاصه می شود نیز به حقیقت این اصل اعتراف کرده اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، امنیت و پیشرفت کشور را مدیون اندیشه ناب ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: اگر ولایت فقیه نبود وضعیت ما از خیلی کشورهای منطقه از جمله عراق و افغانستان بدتر بود.

وی با بیان اینکه تجدید میثاق با امام راحل تجدید میثاق با تفکر نه شرقی و نه غربی است، افزود: ملت بزرگ ایران در نتیجه ایستادگی در برابر ظلم و جهاد علیه مستکبران توانسته است راه های پیشرفت علم را با سرعت طی کند.

703/1724/ 605
کد N349756

وبگردی