آفتاب

نواز شریف: در جنگ علیه تروریسم پیروز خواهیم شد

نواز شریف: در جنگ علیه تروریسم پیروز خواهیم شد

نخست‌وزیر پاکستان گفت، مطمئن است که اسلام‌آباد در جنگ علیه تروریسم پیروز می‌شود چرا که کل ملت نیروهای مسلح را حمایت کرده و این کشور توانایی مواجه با تمامی چالش‌ها را دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه نیشن، نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان از مقر نیروهای مسلح پیشاور بازدید کرده و در آنجا از جزئیات عملیات صورت گرفته علیه شبه نظامیان داخلی و خارجی در وزیرستان شمالی مطلع شد. در این دیدار ژنرال راهیل شریف، رئیس ستاد مشترک ارتش، فرمادار و سروزیر ایالت خیبر پختون خوا و وزرای دفاع حضور داشتند.

در پی نگرانی‌ها نسبت به واکنش طالبان و همدستانش تدابیر امنیتی در سراسر کشور شدیدتر شده است.

نواز شریف پس از آنکه از مراحل مختلف عملیات و موضعیت کنونی مردم آواره داخلی مطلع شده گفت: هدف ما برای رسیدن به صلح خیلی دور نیست و کاملا مطمئنم که با کمک خداوند متعادل در این جنگ پیروز خواهیم شد.

وی افزود: پیروزی در این عملیات بسیار دلگرم کننده است.

دولت و نیروهای مسلح انواع کمک‌های احتمالی برای مردم قبیله‌ای که تحت تاثیر این عملیات بوده‌اند را تضمین کرده و دولت فدرال منابعی را برای این منظور فراهم می‌کند.

وی با سردار مهتاب احمد خان، فرماندار ایالت خیبر پختون خواه پرویز ختک، سروزیر این ایالت در محل اقامت فرماندار دیدار کرد. در این دیدار نواز شریف مطلع شد که در عملیات کنونی در وزیرستان شمالی 232 تروریست‌ کشته شدند و 20 مخفیگاه این تروریست‌ها نیز نابود شده است. متاسفانه در جریان این عملیات هشت مامور امنیتی جان باخته و هفت تن دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N349749

وبگردی