آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی- برزیل؛

علیرضا حقیقی: از حجازی و عابدزاده چیزهای زیادی یاد گرفتم

علیرضا حقیقی: از حجازی و عابدزاده چیزهای زیادی یاد گرفتم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، به تمجید از دروازه‌بانان پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و عنوان کرد: من از مرحوم حجازی و احمدرضا عابدزاده چیزهای زیادی را یاد گرفتم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حقیقی در گفتگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبا (فیفا)، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: بازی در جام جهانی رویایی من بود، می‌خواستم پیراهن تیم کشورم را بپوشم و به موفقیت برسم. هدفم بازی در جام جهانی بود و از اینکه این هدف محقق شد، از همه متشکرم.

وی ادامه داد: از اینکه در بازی اول با نیجریه توانستم دروازه ایران را بسته نگه دارم احساس غرور می‌کنم. این مساله بدون کمک هم‌ تیمی‌هایم انجام نمی‌شد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: نتیجه بازی با نیجریه حاصل تلاش کل تیم بود و از این بابت خیلی خوشحالم. هر کاری که از دستم بر می‌آمد برای کشورم انجام دادم و با کمک دیگر بازیکنان توانستیم دروازه ایران را مقابل نیجریه بسته نگه‌ داریم.

وی با تمجید از دروازه‌بانان پیشین ایران اظهار کرد: از مرحوم ناصر حجازی چیز‌های زیادی یاد گرفتم ضمن اینکه احمدرضا عابدزاده هم نکات زیادی به من آموخت.

حقیقی در خصوص رقابت درواز‌ه‌بان‌ها در تیم ملی ایران، خاطرنشان کرد: در حالی که ما برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی فوتبال ایران با هم رقابت می‌کنیم ولی دوستان خوبی برای هم هستیم و هدف مشترکی داریم. همه می‌توانند صمیمیت فوق‌العاده ما در داخل و خارج از زمین فوتبال را ببینند.

وی تصریح کرد: از تمام آنهایی که از من حمایت کردند و همچنان این حمایت را ادامه می‌دهند تشکر و قدردانی می‌کنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال، درباره بازی امروز با آرژانتین گفت: بدون شک آرژانتین یکی از سه تیم برتر فوتبال جهان است که بازیکنانش در بهترین تیم‌های باشگاهی جهان بازی می‌کنند ولی ولی من تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام می‌دهم. بازی در اروپا تجربه و روحیه من را بالا می‌برد و باعث می‌شود در بازی با آرژانتین و رقبای دیگر راحت‌تر باشم.

کد N349585

وبگردی