آفتاب

پیام رئیس جمهور برای کارلوس کی روش: می خواهیم بمانی

پیام رئیس جمهور برای کارلوس کی روش: می خواهیم بمانی

معاون وزیر ورزش امروز از سوی دکتر روحانی حاوی پیام تمایل شخص رئیس جمهور به تمدید قرارداد با کی روش را به این مربی رساند.




به گزارش آفتاب به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا - تساوی برابر نیجریه در دیدار اول جام جهانی، یکی از مهم ترین نقاط عطف کارنامه کی روش در فوتبال ایران بود. حالا در کنار حمایت های گسترده مردمی که پیش تر به تاکتیک های این سرمربی ایمان داشتند، بسیاری از آنهایی که روند صعود تیم ملی به جام جهانی را وابسته به شانس و اتفاق می دانستند، تحت تاثیر برنامه های دقیق کی روش و استحکام دفاعی ویژه تیم او قرار گرفتند اما درست در شب هایی که در شبکه های اجتماعی بر سر لزوم ماندگاری کی روش یک توافق همگانی ایجاد شده بود، مصاحبه ای از قول او به خبرگزاری ها رسید که علیرغم میل فدراسیونی ها، به دلیل حمایت نکردن دولت، کار او در فوتبال ایران به پایان رسیده است. کی روش بلافاصله این مصاحبه را مربوط به گذشته دانست اما انتشار سریع این جمله ها، با واکنش دولت مواجه شدند. معاون وزیر ورزش امروز از سوی دکتر روحانی حاوی پیام تمایل شخص رئیس جمهور به تمدید قرارداد با کی روش را به این مربی رساند و البته پاسخ روشنی از جانب او نشنید. کی روش اینگونه به این پیشنهاد تازه واکنش نشان داد:« طبیعتا این افتخاری است برای من که بدانم که رئیس جمهور ایران و مردم از کار ما قدردان هستند  . کلماتی که از سمت رئیس جمهور به ما گفته شده مسئولیت ما را بیشتر میکند و ما با شنیدن این کلمات جشن نمی گیریم اما با تعهد بیشتری بازی خواهیم کرد ».

کی روش در بحش دیگری از این کنفرانس نیز با پرسشی در مورد احتمال ماندن یا رفتن مواجه شد و از پاسخ دادن به آن طفره رفت و تنها تاکید کرد هر آغازی پایانی دارد. به نظر می رسد سرنوشت کی روش در تیم ملی ایران، تا حدود زیادی به دو بازی پیش روی تیم ملی بستگی دارد. کسب دو نتیجه خوب با افزایش فشار افکار عمومی به فدراسیون و وزارت ورزش، احتمال کم ماندن او در تیم ملی را افزایش می دهد.

کد N348862

وبگردی