آفتاب

سوال نمایندگان از وزیر کشور در دستور کار مجلس

سوال نمایندگان از وزیر کشور در دستور کار مجلس

سوال نمایندگان فلاورجان و تهران از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دستور کار این هفته مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدناصر موسوی لارگانی و علی مطهری این هفته از رحمانی فضلی سوال می‌پرسند.

ادامه رسیدگی به طرح جامع کاداستر، طرح اصلاح مواد 1، 6 و 7 قانون اجرای اصل 44 قانون اساسی، طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت و طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار را در دستور رسیدگی دارد.

همچنین رد طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می‌کنند، بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده پنج قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش، رسیدگی به طرح استفساریه ماده 133 قانون مالیات‌های مستقیم و لایحه الحاق جزیره هرمز به محدوده منطقه آزاد قشم از دیگر دستورات کاری هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

نمایندگان مجلس در این هفته طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی، لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی، طرح حمایت از صنعت برق کشور، لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد، تجاری و صنعتی چابهار، طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده و طرح اصلاح بند «ج» ماده 187 قانون برنامه پنجم توسعه را در دستور کار دارند.

انتهای پیام

کد N348728

وبگردی