آفتاب

امام جمعه بوشهر:گروهک تروریستی داعش دست پرورده جهان سلطه است

امام جمعه بوشهر:گروهک تروریستی داعش دست پرورده جهان سلطه است

بوشهر- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: گروهک تروریستی داعش دست پرورده جهان سلطه است، که به دستور وزیر امور خارجه آمریکا بعنوان اهرم فشار ضد مسلمان ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا آیت ا... ˈغلامعلی صفایی بوشهریˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: آمریکا کانون تولید و حمایت از گروه های تروریستی است و برای مردم روشن شده که این گروه ها به اتحادیه اروپا و آمریکا متصل هستند.

وی گفت: جهان سلطه وقتی دیدند گروه تروریستی داعش در سوریه نمی تواند پیروز شود به عراق آمدند و برای دولت آن کشور شرط گذاشته اند که به شرطی دست از جنایت بر می دارد که نورالمالکی کناره گیری کند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: کشور عراق برای برقراری امنیت و مقابله با گروهک تروریستی داعش نیازی به آمریکا ندارد.

وی در ادامه بااشاره به ششم تیر روز مبارزه با مواد مخدرگفت: مواد مخدر پدیده ای خانمانسوز است که همه ابعاد زندگی از جمله اقتصاد، تربیت ، رشد و فضای زندگی انسان را در نظام جغرافیای بین الملل به هم ریخته است.

آیت ا... صفایی بوشهری افزود:از تهاجم های جهان سلطه، تولید و توزیع مواد مخدر است که برای ناکامی اهداف دشمن، همه مسوولان باید با قاچاقچیان این بلای جانمانسوز برخوردی جامع و قاطع کنند.

وی بااشاره به روز 31 خرداد روز بسیج اساتید نیز اظهارکرد:بسیج اساتید از مهمترین بخش های علمی جهادی کشور است که در زمینه پژوهش ، آموزش و تولید علم و ایجاد مرجعیت علمی با مدیریت جهادی می تواند دستگاه های منظومه علمی کشور را تقویت کند.

امام جمعه بوشهر یکم تیر روز تحقیق و اطلاع رسانی دینی و اصناف را یادآورشد و ادامه داد: تهاجم فرهنگی دشمن فوق العاده است و نیاز به دفاع فرهنگی با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده با مدیریت جهادی دارد.

آیت ا...صفایی بوشهری گفت: مسوولان عرصه تبلیغ دینی باید با تمام کوشش اندیشه های رهبری را در این زمینه اجرایی کنند.

وی در ادامه افزود: اصناف همانطور که در دروان دفاع مقدس و پیروزی انقلاب نقش آفرینی کردند در شرایط کنونی نیز برای جلوگیری از گرانی کاذب و فشار اقتصادی بر مردم باید اجناس را با کیفیت بالا تولید و با قیمت مناسب عرضه کنند.ک/2

628/640
کد N347917

وبگردی