آفتاب

کفاشیان: شب بازی با آرژانتین که سر نرخ قرارداد چانه نمی زنند!

کفاشیان: شب بازی با آرژانتین که سر نرخ قرارداد چانه نمی زنند!

علی کفاشیان می گوید فدراسیون فوتبال تا پایان بازی های جام جهانی برنامه ویژه ای برای شروع مذاکرات جدید برای تمدید قرارداد با سرمربی تیم ملی ندارد.

 

علی کفاشیان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به بلوهوریزنته می گوید:« هیچ اتفاق جدیدی درباره قرارداد کروش نیفتاده. مصاحبه مطبوعاتی ایشان را دیدم اما الان واقعا زمان مناسبی برای بحث و چانه زنی برای رقم قرارداد مربی نیست. ما الان همه فقط روی بازی های آرژانتین و بوسنی تمرکز داریم. حالا بعد از این بازی ها زمان زیادی است که بخواهیم درباره آینده صحبت کنیم. »

او وقتی با این سئوال روبرو می شود که چرا کروش را اذیت می کند ؛ با خنده پاسخ می دهد:« شما نگران نباشید. کروش است که ما را اذیت می کند!»

او درباره شرایط تیم هم می گوید:« راستش تازه به بلوهوریزنته رسیدیم. شرایط تیم خیلی خوب است. بچه ها روحیه خوبی دارند . انشاالله در حضور هواداران خوب ایرانی فقط به این میدان می رویم تا یک بازی آبرومندانه را انجام بدهیم و نتیجه بازی هم خیلی مهم نیست. مهم تلاش بچه هاست و زحمتی که آنها کشیدند و مردم خیلی خوب این زحمت را درک می کنند.»

رئیس فدراسیون فوتبال که حالا دیگر حسابی فوتبالی است و تقریبا همه گروه های جام جهانی را بلد است و جدول گروه ها را از بر شده درباره بازی ها و حذف زود هنگام اسپانیا و احتمالا انگلیس می گوید:« بازی ها خیلی سنگین هستند. آره دیدید ما هنوز تو جدول شانس داریم اما آن تیم های بزرگ حذف شدند.   حتما آن تیم ها خوب بازی نکردند که حذف شدند. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا شاید بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم اما کار ساده ای نداریم.»

4141

 

 

کد N347215

وبگردی