آفتاب

شریعتمداری: اگر رهبری نبودند، بسیاری از مدعی‌های امروز باید پوتین آمریکایی‌ها را واکس می‌زدند

شریعتمداری: اگر رهبری نبودند، بسیاری از مدعی‌های امروز باید پوتین آمریکایی‌ها را واکس می‌زدند

تسنیم نوشت:

مدیر مسئول روزنامه کیهان در قم گفت: دشمنان بیان می‌کنند که مسیری که تاکنون طی کرده‌اید، اشتباه بوده و همه تلاششان این است که آینده انقلاب اسلامی را مبهم نشان دهند.

حسین شریعتمداری پیش از ظهر امروز در همایش سخنرانان هیئت رزمندگان اسلام که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های گسترده دشمنان نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف فضای سایبری کشور اظهار کرد: دشمن با رسانه‌های خود می‌خواهد این موضوع را القا کند که تعداد آن‌ها بیشتر از ماست و بر همین اساس خود را گسترده نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول زمان پربار تر شده است تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در این سال‌ها تمام تلاش خود را برای از بین بردن انقلاب انجام داده‌اند اما به دلیل رشادت‌های جوانان این کشور دچار مشکل نشده است.

شریعتمداری گفت: دشمن در بسیاری از عرصه‌ها به ناکامی رسیده و با بن بست‌های جدی روبرو شده است اما هم چنان به جنگ افکار مردم ما آمده است و توپخانه‌ها جای خود را به رسانه‌ها داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نشریه USA today عنوان می‌کند که ما با ابرحریفی چون آیت‌الله خامنه‌ای روبرو هستیم که هم به نقشه‌های راه ما واقف است و هم در میان مردم اعتبار همراه با اعتماد دارد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه تمرکز حریف روی نقطه ایده‌آل حرکت ما، از شگردهای اصلی دشمنان است، تصریح کرد: دشمنان بیان می‌کنند که مسیری که تاکنون طی کرده‌اید، اشتباه بوده و همه تلاششان این است که آینده انقلاب اسلامی را مبهم نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه اگر رهبری آیت‌الله خامنه‌ای نبود بسیاری از مدعیان امروزی باید پوتین آمریکایی‌ها را واکس می‌زدند خاطرنشان کرد: برخی مدعی هستند که رهبرمعظم انقلاب نمی‌گذارد با آمریکا ارتباط برقرار کنیم اما اگر رهبری نبود از شما در طول انقلاب چیزی باقی نمانده بود.

وی با اشاره به اینکه همه مشکلات با مذاکره حل نمی‌شود گفت: برخی از این نکته غافل هستند که تاکنون چه ضررهایی از استکبار جهانی خورده‌ایم و هنوز هم فکر می‌کنند، راه حل مشکلات ما، ارتباط با آمریکاست و بر همین اساس رهبری می‌گویند به مذاکرات خوش‌بین نیستم.

 

23503

کد N346809

وبگردی