آفتاب

سرمربی بوسنی: همه چیز برای صعود به خودمان بستگی دارد

سرمربی بوسنی: همه چیز برای صعود به خودمان بستگی دارد

سرمربی بوسنی و هرزگوین با خوشحالی از توقف نیجریه برابر ایران عنوان کرد همه چیز برای صعود این تیم به خودش بستگی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بوسنی و هرزگوین در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر آرژانتین با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و در دومین دیدار خود باید برابر نیجریه دیدار کند.

سافت سوسیچ سرمربی بوسنی درباره شانس تیمش برای موفقیت در جام جهانی گفت: تساوی نیجریه و ایران نتیجه خوبی برای ما بود. اکنون همه چیز به خودمان بستگی دارد . در صورتی که برابر نیجریه به تساوی برسیم و ایران را ببریم می توانیم به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم. در گروه ما هیچ چیز قطعی نیست . مهم ترین موضوع برای ما این بود که نیجریه نتوانست پیروزشود و این برای ما بسیار ارزشمند است چرا که رقیب اصلی ما در این گروه نیجریه است.

سافت سوسیچ به همراه بازیکنانش دیدار نیجریه و ایران را تماشا کرده است و همچنین یک جاسوس را نیز برای ارزیابی این دو تیم به ورزشگاه فرستاد.

سرمربی بوسنی در ادامه گفت: دیدار ما برابر نیجریه دیدار نزدیک و حساسی خواهد بود چرا که هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا با پیروزی در این دیدار خودشان را به مرحله بعدی جام جهانی برسانند. نیجریه در یددار برابر ایران از لحاظ ساختار بازی تیم قدرتمندی بود و توانست بازی بهتری از خود نشان دهد . از طرفی نیجریه در بازی آخر برای بعدی باید به مصاف آرژانتین برود که شانس پیروزی کمی دارد و به همین خاطر تلاش زیادی برای برد در این دیدار خواهد داشت . باید خیلی هوشیارانه به مصاف حریف خود برویم . همه چیز به خودمان بستگی دارد و می توانیم با کسب 4 امتیاز از دو بازی بعدی خودمان به مرحله بعد صعود کنیم.

بوسنی و هرزگوین که اولین حضورش را در جام جهانی تجربه می کند در بازی اول برابر آرژانتین با نتیجه 2 بر یک شکست خورد .

انتهای پیام

کد N346539

وبگردی