آفتاب
معاون روابط عمومی بسیج:

عمل جبهه‌وار در رسانه‌های انقلاب اسلامی ضروری است

عمل جبهه‌وار در رسانه‌های انقلاب اسلامی ضروری است

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها به جای امیدآفرینی در جامعه، فضای یاس و نامیدی را ترویج می کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اسماعیل احمدی در سفر به استان کرمان در نشست تخصصی مدیران و فعالان رسانه‌های این استان ح با بر شماری مراحل انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند جبهه قدرتمند رسانه های اسلامی است.

وی درباره ویژگی‌های رسانه اسلامی خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در جامعه، اتحاد و همبستگی میان آحاد مردم، بصیرت افزایی و عمل به موقع، شناخت جریانات نظام سلطه و استکبار ستیزی، برخی از ویژگی‌های رسانه اسلامی است.

وی با تشریح ویژگی امیدآفرینی، اظهار کرد: متاسفانه برخی رسانه‌های داخلی همصدا با بیگانگان، فضای یاس و ناامیدی را در جامعه ترویج نموده و برخلاف تاکیدات مکرر امام راحل در حوزه رسانه عمل می‌کنند.

وی مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفین شناخت دشمن و جریانات وابسته به آن‌ها را ضروری خواند و افزود: برخی از رسانه‌ها تا ماه‌ها پس از آغاز حملات تروریستی علیه مردم سوریه، سکوت کردند؛ چراکه در تشخیص حق و باطل دچار تردید بودند حال آن‌که از همان روز نخست حقانیت مردم و حاکمیت سوریه میان بود.

احمدی، عمل جبهه‌وار در رسانه‌های انقلاب اسلامی را ضروری خواند و تاکید کرد: در مبارزه با استکبار باید همه رسانه‌ها با افشاگری توطئه‌ها و طرح‌های نظام سلطه، نقش تهاجمی خود را ایفا کرده و سلطه امپریالیسم رسانه‌ای غرب را به شکست آنان منتج کنیم.

وی مهم‌ترین محور مشترک رسانه را ترویج گفتمان ولایت عنوان و اظهار کرد: بهترین، متقن‌ترین و صحیح‌ترین تحلیل‌ها در فرمایشات ولایت وجود دارد که در صورت اتصال رسانه ها به این منبع لایتناهی یقینا اشتباهات رسانه‌ای به صفر خواهد رسید.

انتهای پیام

کد N346322

وبگردی