آفتاب

سرمربی استرالیا: گل هلند قلب من را شکست

سرمربی استرالیا: گل هلند قلب من را شکست

آنژه پوستج اوغلو با تمجید از بازیکنانش پس از شکست برابر هلند گفت: امیدوارم ارزش کار ما در جام جهانی را همه فهمیده باشند. او همچنین عنوان کرد که گل هلند قلب او را شکست چرا که بازی زیبای شاگردانش به سه امتیاز ختم نشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، استرالیا در دومین دیدار خود در حالی برابر هلند با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد که بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و توانست نماینده‌ی شایسته‌ای برای قاره آسیا باشد. آنژه پوستج اوغلو سرمربی استرالیا پس از شکست تیمش برابر هلند گفت: بازیکنانم شایستگی‌های خودشان را در این دیدار نشان دادند امیدوارم ارزش کار آن‌ها را فهمیده باشند. امروز توانستیم بازی را برای هلند خیلی سخت کنیم و نشان دادیم که می‌توانیم برابر تیم طراز اولی چون هلند حریف سرسختی باشیم.

سرمربی استرالیا در ادامه گفت: بازیکنانم تلاش تحسین‌برانگیزی از خود به نمایش گذاشتند اما مزد تلاش‌شان را در این دیدار نگرفتند و این قلب من را شکست. بسیار ناامید شدم چرا که برای پیروزی همه کار کردم. در مقاطعی از بازی تیم ما برتر از هلند بود و حتی می‌توانستیم بازی را با نتیجه 3 بر 2 به پایان ببریم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و ضربه مت لکی وارد دروازه نشد تا دروازه ما در ادامه باز شود.

سرمربی تیم استرالیا درباره گل زیبای تیم کیهیل نیز گفت: گل کیهیل یک گل در سطح کلاس جهانی بود و به همین خاطر برای او خوشحالم. به نظر من کیهیل می‌تواند یک بازیکن طراز اول باشد. او این موضوع را در جام جهانی نشان داد و توانست یکی از زیباترین گل‌های جام را به ثمر برساند.

پوستج اوغلو در پایان گفت: هلند تیم خوبی است که توانسته هر دو دیدار خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد. خط حمله آن‌ها قابلیت در هم شکستن هر خط دفاعی را دارد.

استرالیا در آخرین دیدار خود باید برابر اسپانیا به میدان برود. آن‌ها در این دیدار تیم کیهیل مهاجم گلزن خود را به دلیل دو اخطاره شدن در اختیار ندارند.

انتهای پیام

کد N345968

وبگردی