آفتاب

تقویت و تحکیم روابط عاطفی خانواده در صوفیه

تقویت و تحکیم روابط عاطفی خانواده در صوفیه

نشست تربیتی-روانشناسی با موضوع تقویت و تحکیم روابط عاطفی در روز 27 خرداد ماه با حضور کتر بهرامی مشاور و روانشناس برجسته ایرانی و با حضور دانشجویان ایرانی ، خانواده های ایرانیان مقیم، دانشجویان زبان فارسی و ایران شناسی دررایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صوفیه برگزار شد.

در این ابتدای این نشست کیانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ضمن خوشامد گویی به حضار و تشریح برنامه های رایزنی برای ایرانیان مقیم، به ذکر مقدماتی پرداختند. در ادامه  دکتر بهرامی به ایراد سخنرانی خود با موضوع؛ تقویت و تحکیم روابط عاطفی برای دانشجویان ایرانی پرداختند.
این سخنرانی با محورهای زیر مطرح شد ؛ رابطه عاطفی و تأثیر آن در سلامت روان انسان، مراحل رشد روابط عاطفی زوجین، عناصر روابط عاطفی زوجین، پایه گذاری روابط عاطفی سالم ، آسیب شناسی روابط عاطفی زوجین و بازسازی روابط عاطفی زوجین
در پایان سخنرانی که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت ، ایشان به ایراد پرسش های خود پرداخته و سرکار خانم دکتر نیز پرسش های مدعوین را پاسخ دادند.
در پایان نشست سرکار خانم باقری فرد؛ مسوول واحد امور دانشجویی اداره کل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور به بیان عملکرد واحد دانشجویی و برنامه های اداره کل پرداخته و مشکلات و روند انجام برنامه ها و برگزاری مراسم ها در خارج از کشور را تشریح نموده و از حضار دعوت نمود که در طول حضور سرکارخانم دکتر بهرامی جهت مشاوره خصوصی به دفتر رایزنی مراجعه نمایند.

4545

کد N345594

وبگردی