آفتاب
عملکرد خسوس قابل قبول است؛

آیت‌الهی: ایران مقابل نیجریه منجسم، جنگنده و پر صلابت بود

آیت‌الهی: ایران مقابل نیجریه منجسم، جنگنده و پر صلابت بود

تیم ملی امید در ازبکستان گفت: فدراسیون ازبکستان با ارسال نامه‌ای از ایران عذرخواهی کرده و دلایل و مشکلاتش را که نمی‌تواند در تاریخ مقرر میزبان ما باشد.، اعلام کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری نشست کمیته فنی و توسعه، تشکیل تیم ملی زیر 13 سال آقایان، لغو اردوی تدارکاتی تیم ملی امید و همچنین عملکرد ایران مقابل نیجریه سخن گفت.

به گزارش ایلنا، سید محمد هادی آیت‌الهی گفت: بعد از ظهر دیروز نشست کمیته فنی و توسعه با حضور کلیه اعضا برگزار شد که در کادر تیم های ملی نوجوانان و فوتسال نیز حضور داشته و گزارشات خود را در رقابت‌هایی که شرکت کرده بودند، ارائه کردند. پس از آنالیز فیلم‌های تیم ملی نوجوانان در تورنمنت آذربایجان، کمیته فنی و توسعه مواردی را برای رفع نقاط ضعف تیم مطرح کرده و قرار شد تا پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا تایلند، مشکلات برطرف شود.

وی در ادامه بیان کرد: خسوس کاندلاس به همراه افتخاری و ترابیان نیز در این جلسه حضور داشت که توضیحات کاملی را از حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به میزبانی ویتنام ارائه و برنامه‌های جدید خود را تا پیکارهای جهانی 2016 کلمبیا اعلام کرد. اعضای کمیته فنی حمایت کامل خود را از خسوس در خصوص روند رو به رشد تیم ملی فوتسال ایران اعلام کرده و انتظار داریم که این تیم در مسابقات 2016 جهان جز 4 تیم اول باشد.

نایب رئیس فدراسیون درخصوص تشکیل تیم ملی زیر 13 سال آقایان گفت: این تیم با هدایت محمود بیداریان از اول مرداد تشکیل می‌شود تا با استعدادیابی و انتخاب بازیکنان علاوه بر اینکه این تیم در مسابقات حضور می‌یابد، آینده تیم‌های ملی را نیز تامین کنیم.

وی درخصوص لغو اردوی تیم ملی امید در ازبکستان گفت: فدراسیون ازبکستان با ارسال نامه‌ای از ایران عذرخواهی کرده و دلایل و مشکلاتش را که نمی‌تواند در تاریخ مقرر میزبان ما باشد.، اعلام کرد. بر همین اساس این اردو لغو و برنامه های آتی این تیم طبق روال گذشته انجام خواهد شد و اکنون تدارک سفر این تیم به اردن در حال مهیا شدن است.

آیت الهی در پایان در خصوص عملکرد ملی پوشان مقابل نیجریه گفت: یک بازی خوب از طرف ایران شاهد بودیم. بازیکنان خواسته‌های مربی را به خوبی اجرا کردند و یک امتیاز این دیدار را به دست آوردند. تیم ایران بسیار منجسم بود و مشخص شد که اردوهای60 روزه تا شروع جام‌جهانی باعث روند رو به رشد تیم ملی ایران بود. تیم ایران منجسم، جنگنده و پر صلابت مقابل نیجریه به میدان رفت و امیدواریم تا در 2 دیدار پیش رو نیز عملکرد خوبی داشته باشند و بتواند به دور دوم مسابقات جام جهانی صعود کند.

کد N345026

وبگردی