آفتاب

نماینده مشهد: لازمه اقتصادی پویا مدیریتی جهادی است

نماینده مشهد: لازمه اقتصادی پویا مدیریتی جهادی است

تهران- ایرنا- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: لازمه اقصادی پویا و درون زا تکیه بر نیروی انسانی و مدیریت جهادی است.

«سیدهاشم بنی هاشمی» در نطق میان دستور جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز جهان در آرزوی داشتن منجی برای رهایی از ظلم، ستم و تجاوزات اشخاص شیطانی قرار دارد، افزود: جنگ، خون ریزی و ستم هایی در لباس نفاق ظاهر شده و طلبه و خانواده اش را در عراق سر می برند و متاسفانه در لباس اسلام ستم ها می کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا در پشت این صحنه های شیطانی در منطقه نقش آفرینی می کند، اظهار داشت: عراق، سوریه و فلسطین در فتنه های صهیونیستی و تکفیری در آتش می سوزند و ایران اسلامی که مسیر تعالی را طی می کند، موجب امید و وحدت مسلمانان در منطقه و جهان است.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: ما در این مسیر به درک و همدلی نیاز داریم و همانطور که امام (ره) رمز پیروزی را در وحدت می دانستند، امروز نیز حضرت آیت الله خامنه ای همان اتحاد و وحدت را گوشزد می کنند و در مقابله با دشمنان، دفاع و مقاومت را در مشی مبارزاتی ملت ایران قرار داده اند.

وی افزود: اینکه بتوانیم از دستاوردهای هسته ای و ظرفیت های درونی و نیروی انسانی خوب استفاده کنیم به مدیریتی جهادی نیاز است و همچنین باید برای مقاومت در برابر دشمنان که با حربه اقتصاد و فرهنگ به جنگ ما آمده اند از سلاح مناسب استفاده کرد.

بنی هاشمی ادامه داد: لازمه برنامه های فرهنگی و عمق بخشیدن به فرهنگ غنی ایران اسلامی، باورهای دینی و تعالیم ارزشمند اسلام و تکیه بر نهاده های اجتماعی مانند خانواده و توانمندی های فردی است و هریک از افراد جامعه باید به عمق توانمندی های خود پی برده و در راه اعتلا و پیشرفت کشور از توانایی های خود استفاده کنند.

وی اظهار داشت: سیاست های اقتصاد مقاومتی می تواند همگرایی فعالیت ها و تلاش های ملت را متبلور و هم جهت کند.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: هیچ گاه نمی توان اقتصادی را مقاومتی نامید که از ظرفیت های نیروی انسانی و انگیزه های خودباوری و خلاقیت به دور بوده، از کارهای بزرگ هراس داشته و برای انجام آن نتواند از توان و نیروی انسانی به خوبی استفاده کند.

وی تکیه بر توانمندی های نیروی انسانی را لازمه اقتصادی درون زا، برون نگر و پویا دانست و گفت: با استفاده از نیروی انسانی، دانشمندان، جوانان، معادن، ظرفیت های نفت، گاز، صنایع پتروشیمی، تجربیات ارزشمند در این صنایع، اقلیم های گوناگون و امکانات زیربنایی و در برنامه ای هماهنگ با مدیریت جهادی می توان از فرازها و پیچ و خم های تاریخی عبور کرد.

نماینده مردم مشهد همچنین با اشاره به موقعیت زیارتی شهر مشهد بر ضرورت توسعه زیرساخت های این شهر به منظور خدمت رسانی بیشتر به زائران تأکید کرد.

سیام**9103**1449
کد N344990

وبگردی