آفتاب

نظر صریح حداد عادل درباره دولت احمدی‌ نژاد

نظر صریح حداد عادل درباره دولت احمدی‌ نژاد

اظهارات صريح حدادعادل به هزينه‌هاي تحميل شده از سوي احمدي‌نژاد به اصولگرايان براي دومين بار.

روزنامه اعتماد نوشت: غلامعلي حدادعادل كه روزي او را با حمايت‌هاي گسترده‌اش از دولت‌هاي نهم، دهم و رييسش مي‌شناختند حالا و در آستانه يك سالگي دولت يازدهم براي دومين بار اعتراف كرد كه محمود احمدي‌نژاد هزينه‌هاي بسيار زيادي را به كشور وارد كرده كه اين هزينه‌ها به پاي اصولگرايان هم نوشته شده است. وي عدم انتقاد جريان اصولگرايي از محمود احمدي‌نژاد را به خاطر امتياز گرفتن اصلاح‌طلبان عنوان كرد.

غلامعلي حدادعادل در مصاحبه‌اي با سايت خبري «پارس» گفته: «دولت آقاي احمدي‌نژاد در چهار سال دوم خود، هزينه‌هاي بسيار بالايي را به نظام و كشور تحميل كرد كه همه اين هزينه‌ها و خسارت‌ها به پاي اصولگرايان نوشته شد.» حدادعادل دليل نبود اين شهامت را اين‌طور توضيح داده است كه «در مقابل احمدي‌نژاد امكان فرياد نداشتيم كه مبادا اصلاح‌طلبان امتياز بگيرند.»

البته او در ادامه گفت‌وگويش گفته كه «سكوت و همراهي (با احمدي‌نژاد) نيز در مقاطعي ممكن نبود» اما توضيحي درباره مصداق‌هاي اين سكوت شكستن‌ها نداده است. حدادعادل اما از حضور احمدي‌نژاد به عنوان دليلي براي سردرگمي اصولگرايان هم ياد كرده است و گفته: «در سال آخر خاتمي، فضاي خوبي بين اصولگرايان حاكم بود اما با آمدن احمدي‌نژاد بسياري از اصولگرايان دچار سر‌درگمي شدند.»
کد N344615

وبگردی