آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

پاسخ کی‌روش به خبرنگار آرژانتینی: به معجزه نیاز داریم

پاسخ کی‌روش به خبرنگار آرژانتینی: به معجزه نیاز داریم

"یک معجزه". این پاسخ کارلوس کی‌روش به سئوال خبرنگار آرژانتینی است که از او درباره چگونگی کسب نتیجه مثبت در بازی تیم ملی ایران برابر آرژانتین مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در جام جهانی برزیل و در آستانه بازی با آرژانتین حسابی در کانون توجهات رسانه‌های خارجی قرار گرفته است. او این روزها مدام به سئوالاتی پاسخ می‌دهد که بازی ایران با آرژانتین در روز شنبه هفته بعد را نشانه رفته است.

او در آخرین صحبت‌هایش در پاسخ به خبرنگار یکی از رسانه‌های آرژانتینی گفت که " یک معجزه" می‌تواند باعث کسب نتیجه مثبت در بازی ایران با آرژانتین شود.

در گزارش این رسانه آرژانتینی از قول سرمربی تیم ملی ایران آمده است: "علاوه بر اینکه آرژانتین یکی از بهترین تیم‌های دنیاست، آنها حتی یک روز بیشتر از ما برای مسابقه روز شنبه استراحت کرده‌اند".

سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال پرتغال تاکید کرده که تنها نگرانی‌اش رویارویی با لیونل مسی نیست: "اگر مسی انسان بود، می‌توانست بهترین بازیکن دنیا باشد ولی از آنجا که او یک انسان نیست پس نمی‌توان او را در این جرگه قرار داد. ضمن اینکه تمام دیگر بازیکنان آرژانتین از جمله دی‌ماریا، هیگوائین، ماسچرانو و ... هم فوق‌العاده هستند و مسی به تنهایی نگرانی من نیست".

در ادامه این گزارش، کارلوس کی‌روش به پیروزی خفیف آرژانتین برابر بوسنی در نخستین دیدار گروه ششم هم اشاره کرد و گفت: "آرژانتین بازی دشواری برابر بوسنی داشت. فکر می‌کنم آرژانتین یک مقدار از کیفیت تیم اروپایی سورپرایز شده بود ولی در نهایت نتیجه این مسابقه عادلانه بود".

کی‌روش در پایان هم به تساوی تیم ملی ایران برابر نیجریه و شانس ایران برای پیروزی در اولین مسابقه جام جهانی اشاره کرد که نمی‌توان آنرا نتیجه عادلانه‌ای دانست: "ما در این مسابقه به شدت جنگیدیم ولی مهمترین چیز این است که ما برابر تیمی بازی کردیم که بازیکانش در تیم‌های قهرمان جهان بازی می‌کنند. با این حال بازیکنان ما با تلاش و دوندگی بسیار به تدریج کنترل بازی را در دست گرفتند".

کد N344042

وبگردی