آفتاب

کاپلو: بدشانس بودیم اما راضی و خوشحالم

کاپلو: بدشانس بودیم اما راضی و خوشحالم

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه معتقد است که تیمش در دیدار برابر کره جنوبی بدشانس بود، با این حال او از نتیجه بازی رضایت دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال روسیه در نخستین بازی خود در جام جهانی 2014 برزیل با تساوی یک بر یک برابر کره جنوبی متوقف شد.

در این دیدار ابتدا کره جنوبی در دقیقه 68 روی اشتباه دروازه‌بان روسیه به گل رسید، اما این گل شش دقیقه بعد جبران شد تا سومین تساوی این رقابت ها رقم خورد.

فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود تساوی در نخستین گام از عملکرد شاگردانش رضایت دارد. او در نشست خبری بعدی از بازی گفت: از عملکرد شاگردانم در این دیدار رضایت دارم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تک تک بازیکنان وظایف خود را به خوبی در میدان انجام دادند. ما در این دیدار عقب افتادیم، اما توانستیم خیلی سریع به خود بیاییم و بازی را به تساوی بکشانیم.

او افزود: واکنش شاگردانم بعد از گلی که دریافت کردیم بسیار خوب بود. آنها ناامید نشدند و خیلی سریع گل تساوی را به ثمر رساندند. از این که یک امتیاز را برابر تیم خوب و سختکوش کره جنوبی به دست آوردیم خوشحال هستم. می توانستیم گل های بیشتری در این دیدار به ثمر رسانیم، اما در نهایت به تساوی رضایت دادیم. به هر حال این فوتبال است و باید با آن کنار آمد. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. می توانستیم پیروز این دیدار باشیم، اما شانس با ما یار نبود. در کل از نتیجه بازی راضی هستم امیدوارم که در دیدارهای بعدی جبران کنیم و در نهایت به دور بعد صعود کنیم. با توجه به آن که بازی اول بود طبیعی بود که بازیکنان هماهنگی لازم را نداشته باشند. در دیدارهای بعدی بهتر خواهیم شد.

تک گل روسیه را در این دیدار الکساندر کرژاکوف به ثمر رساند. کاپلو به ستایش از این بازیکن پرداخت و گفت: الکساندر کرژاکوف، بازیکن بسیار خوبی است و من او را به خوبی می شناسم. او بازیکن موقعیت شناسی است و تلاش می کند تا از موقعیت های خود نهایت استفاده را ببرد.

در این گروه تیم ملی فوتبال بلژیک با پیروزی که برابر الجزایر به دست آورد با سه امتیاز در صدر قرار دارد. روسیه و کره جنوبی هم با یک امتیاز به طور مشترک در رده دوم قرار دارند. الجزایر هم بدون امتیاز قعرنشین است.

انتهای پیام

کد N344030

وبگردی