آفتاب

15 خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان زیرکوه دستگیر شدند

15 خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان زیرکوه دستگیر شدند

فرمانده‌ی انتظامی زیرکوه گفت: طی عملیات ضربتی 15 نفر از خرده‌فروشان موادمخدر در زیرکوه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زیرکوه، «جواد بخشی» در جلسه‌ی شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان زیرکوه از دستگیری 15 خرده‌فروش در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات ضربتی که طی 72 ساعت در سطح شهرستان با هوشیاری نیروهای انتظامی منطقه انجام شد، موفق به دستگیری 10 مرد و پنج زن خرده‌فروش مواد مخدر شدیم.

وی از ادامه و مستمر بودن این قبیل عملیات‌ها در راستای پاکسازی شهرستان از اینگونه افراد خرده‌فروش، به‌ویژه توزیع‌کنندگان مواد صنعتی خبر داد و همکاری ادارات در برپایی برنامه‌ی ورزشی نشاط‌ آور با هدف مبارزه با مواد مخدر در روز پنجم تیر مصادف با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر را خواستار شد.

«فرهاد فلاحتی‌مقدم» فرماندار زیرکوه در این جلسه با تشکر از زحمات مجموعه‌ی نیروی انتظامی بر فرهنگ‌سازی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر هم‌چنین اثرات سوءاستفاده از ماهواره تأکید کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران در بحث مقابله با مواد مخدر و ماهواره هیچگونه مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: باید فعالیت‌های فرهنگی را بر فعالیت‌های مقابله‌ای ترجیح داد و نتیجه‌بخش بودن اینگونه فعالیت‌ها نیازمند صبر و زمان است، چون بحث رواج مواد مخدر در کشور ایران بصورت سازمان‌دهی شده و هدفمند از سوی دشمنان نظام در حال پیگیری است و این خود کار ما را دشوار کرده است.

فرماندار زیرکوه بر برپایی نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، سخنرانی‌های روحانیون با مردم بصورت مستقیم و فراهم کردن برنامه‌هایی در ارتباط با اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با توجه به آغاز فصل تابستان تأکید کرد.

انتهای پیام

کد N343952

وبگردی