آفتاب

دل‌بوسکه: مسئولیت حکم می‌کند که تا دقیقه آخر بجنگیم

دل‌بوسکه: مسئولیت حکم می‌کند که تا دقیقه آخر بجنگیم

سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید مسئولیت حکم می‌کند که تا دقیقه آخر برای صعود بجنگیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی فردا برابر شیلی به میدان خواهد رفت. در صورتی که لاروخا در این دیدار امتیاز از دست بدهد، به احتمال زیاد باید با حذف زودهنگام از جام جهانی کنار بیاید.

وینسته دل‌بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پیش از دیدار تیمش برابر شیلی گفت: شریاط روحی خیلی بدی داریم. اما مسئولیت ما به ما می‌گوید که تا آخرین دقیقه برای پیروزی و صعود بجنگیم. بازی برابر شیلی بسیار سخت و تعیین کننده است. در صورتی موفق خواهیم شد که شجاعانه بازی کنیم و فوتبال هجومی را به نمایش بگذاریم و هر نتیجه‌ای که حاصل شد را بپذیریم. شیلی تیم خوبی است اما نقاط ضعفی هم دارد که باید از آن استفاده کنیم. آن‌ها تیم منضبط و بابرنامه هستند و می‌دانم که پیروزی برابر آن‌ها به هیچ وجه آسان نخواهد بود. هر بازی در جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد. ما نیز با در نظر گرفتن شرایط بازی شیلی، سیستم بازی خودمان را برنامه‌ریزی خواهیم کرد. باید با بازی خوب‌مان شکست در دیدار اول برابر هلند را به دست فراموشی بسپاریم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا در ادامه درباره ترکیب این تیم در بازی با شیلی گفت: در حال حاضر نمی‌دانم چه بازیکنانی قرار است در بازی با شیلی به میدان بروند. پس از اینکه کنفرانس خبری را ترک کنم شرایط بازیکنانم را تا روز مسابقه در نظر می‌گیرم و ترکیب بازیکنانم را مشخص خواهم کرد.

دل‌بوسکه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا استرسی در تیمش قبل از بازی شیلی است یا خیر گفت: قطعا، چرا که شکست برابر شیلی تقریبا باعث حذف ما از جام جهانی خواهد بود. به هیچ وجه نباید در این دیدار شکست بخوریم و باید تمام توان خود را در این دیدار به کار بگیریم. طبیعی است که بازیکنان قبل از چنین دیدار مهمی استرس داشته باشند.

انتهای پیام

کد N343849

وبگردی