آفتاب

هجمه‌های فرهنگی کوردلی را برای انسان به ارمغان می‌آورد

هجمه‌های فرهنگی کوردلی را برای انسان به ارمغان می‌آورد

مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل گفت: هجمه‌های فرهنگی کوردلی را برای انسان به ارمغان می‌آورد و این دام استکبار برای انحراف اندیشه‌های جوانان ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رحیم انور در مراسم افتتاح دومین محفل عمومی انس با نهج البلاغه، اظهار کرد: انس با نهج البلاغه به مانند انس با قرآن دل را نورانی کرده و موجبات هدایت انسان و تشخیص راه درست برای وی را فراهم می‌کند.

وی، با اشاره به نامه 31 امام علی(ع) افزود: مضمون این نامه خطاب به امام حسن(ع) است که حضرت علی(ع) می‌فرماید: "فرزندم اولین کاری که با تو کردم این بود که معارف دینی و قرآنی را به اندیشه‌های تو وارد کردم چراکه ترسیدم قبل از من دیگران باورهای غلط را در ذهن تو کاشته و تو را از مقصد اصلی منحرف کنند".

انور، از حضور پرشور جوانان و نوجوانان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری در محفل عمومی انس با نهج البلاغه اظهار خرسندی کرد و خطاب به والدین، گفت: باید مراقب فرزندان خود باشیم چراکه دشمن سرمایه گذاری‌های وسیعی را برای به انحراف کشیدن اذهان فرزندان ما انجام داده است.

مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل، از نهج البلاغه به عنوان اخ القرآن یاد و بیان کرد: از مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به خاطر همکاری‌ها و تعاملات بسیار مطلوب با بنیاد نهج البلاغه در راستای راه اندازی دومین محفل عمومی انس با نهج البلاغه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که «ضرورت است در جامعه علوی زندگی حاکم به مانند طبقه پایین جامعه باشد» ادامه داد: حضرت علی(ع) دنیا و تعلقات آن را با چهره بد به حاکمان نشان داده است و این در حالی می‌باشد که زیباترین جلوه‌ها و توصیفات برای زیبا نشان دادن دنیا را برای عموم مردم لازم کرده است.

انور، اهتمام جدی در مانوس شدن با آموزه‌های نهج البلاغه را خواستار شد و خاطرنشان کرد: اندیشه‌های درست در فکر و زبان انسان‌هایی که با نهج البلاغه مانوس شده‌اند، تجلی پیدا می‌کند.

انتهای پیام

کد N343781

وبگردی