آفتاب

ذالنور: گروه تروریستی داعش دست پرورده نظام سلطه است

ذالنور: گروه تروریستی داعش دست پرورده نظام سلطه است

کرج -ایرنا - جانشین سابق نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گروه تروریستی داعش دست پروده نظام سلطه جهانی ، گفت: پشتوانه حرکت های شوم تمام گروه ها ی تکفیری، دشمنان همیشگی اسلام هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈ مجتبی ذوالنورˈ شامگاه سه شنبه در اجتماع پرشور مردم استان البرز که باعنوان ˈمدافعان حرمˈ در مصلای نماز جمعه کرج برگزار شد، افزود: پشتوانه حرکت این گروه های مخالف اسلام در واقع عربستان ، انگلیس ،آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که سلاح ها و مهمات را برای جنایت در اختیار آنها قرار می دهند .

وی با اشاره به اینکه 13سازمان و جریان هستند که مشکلاتی را برای مسلمانان ایجاد کرده اند، ادامه داد: حکام عربستان سعودی بخش قابل توجهی از دلارهای نفتی را دراختیار گروه تروریستی داعش قرارداده و این گروه را حمایت می کنند.

ذوالنور گفت: این گروه و سایرین به دنبال استفاده از احساسات مردم بوده و برای تفرقه بین جهان اسلام و ضدیت با شیعه به میدان آمده اند .

وی خاطرنشان کرد : امروز در عراق شاهد حاکمیت دینی هستیم که با مبانی صهیونیسم و استکبار جهانی همخوانی ندارد و از سوی دیگر وجود حزب الله در لبنان عرصه را بر استکبار تنگ کرده است .

وی گفت: درشرایط فعلی باید نکاتی را مورد توجه قرار داد که از جمله آن می توان به این موضوع مهم اشاره کرد که برخی از تفکرات انحرافی در تلاش هستند تا توجه مردم را از جریان اصلی بازدارند ، بطور مثال حرکت شام و عراق را به عنوان علامت ظهور امام عصر (عج ) اعلام می کنند و با القاء به مردم از آنان می خواهند که نگران نباشند .

ذوالنور با تاکید براینکه نباید به تفکرات انحرافی توجه کرد ،ادامه داد: توجه به این امر انحراف در تفکر انتظار امام عصر (عج ) را بوجود می آورد .

وی یادآورشد: گروه های تکفیری مانند داعش به هیچ چیز رحم نمی کنند و دست های آلوده بسیاری تلاش دارند تا این جنگ را جنگ بین شیعه و سنی نشان دهند چرا که امروز سیاست اصلی آمریکا ایجاد تعارض مذهبی ، جنگ های دینی و مذهبی است .

ذوالنور گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با این شگرد بین شیعه و سنی اختلاف به وجود آورند در حالیکه امروز جنگ یک جریان انحرافی تکفیری با جهان اسلام است.

مردم استان البرز در این اجتماع بزرگ که با هدف حمایت از مردم مظلوم عراق و عتبات عالیات برگزارشد، جنایات تروریست های تکفیری را در عراق محکوم کردند.ک/2

2818/ 691
کد N343540

وبگردی