آفتاب

‌نام‌نویسی بیش از پنج هزار ایرانی برای جنگ با تکفیری‌ها

‌نام‌نویسی بیش از پنج هزار ایرانی برای جنگ با تکفیری‌ها

در واقع این فضا باعث شد، آمادگی و حساسیت ذهنی مردم کشورمان در قبال تهدید بالقوه چنین گروه‌های تروریستی که تنها رویکردشان کشتار وحشیانه است، افزایش یابد و طبیعتاً مباحث اعتقادی درباره حرمت حرم ائمه و خون شیعیان که تکفیری‌ها مباح می‌پندارند، در افزایش انگیزه‌های مردم ایران برای مقابله با این تروریست ها بسیار کارساز واقع شد.


 
ستاد مردمی دفاع از حریم تشیع در حالی در روزهای اخیر در سکوت خبری وب‌سایت خود را رونمایی کرده که در چند روز گذشته، بیش از پنج هزار تن از مردم کشورمان با ‌نام‌نویسی در این وب‌سایت، برای جنگ با تکفیری‌ها اعلام آمادگی کردند؛ استقبالی که با توجه به عمق جنایات‌‌ این گروه‌های تروریستی در عراق و همچنین خطر بالقوه‌شان برای ایران قابل پیش بینی بود.

به گزارش «تابناک»، هجوم گروه‌های تروریستی تکفیری به خاک عراق با هدف گرفتن این سرزمین مقدسِ شیعیان و اعمال قوانین وحشیانه و تخریب اماکن مقدس، با جنایات‌‌ گسترده‌ای همراه شد. حتی اسرای زن و کودک و گروه‌هایی که برای تسلیم‌ امان‌نامه نیز دریافت کرده بودند، از این جنایت‌های تکفیری‌ها در امان نماندند و تنها با پای خود به قتلگاه رفتند و سپس تصاویر کشتارشان با انگیزه وحشت‌آفرینی توسط این تروریست‌های بی خانمان منتشر شد.

این رخداد ‌که به سرعت بازتاب جهانی داشت، در ایران بازخورد متفاوتی داشت و بخشی از افکارعمومی که تاکنون از لزوم نبرد با این گروه‌ها در سوریه دفاع نمی‌کردند، با درک میزان خطر بالقوه چنین جریانی که خوشبختانه برخلاف عقبه اطلاعاتی، تسلیحاتی و اقتصادی، ‌عقبه انسانی وسیعی ندارد، در این زمینه به تحلیل‌های واقعی‌تری دست یافتند و این خطر بالقوه را کاملاً درک کردند که در برابر‌ این تروریست‌ها هر عملی، جز جنگیدن تا آخر قطره خون، حکم خودکشی را دارد.
کد N343102

وبگردی