آفتاب
با تشدید درگیری میان تروریست ها؛

داعش 21 نیروی مسلح شورای نظامی را در موصل اعدام کرد

داعش 21 نیروی مسلح شورای نظامی را در موصل اعدام کرد

تهران-ایرنا- یک مقام امنیتی عراقی روز سه شنبه اعلام کرد که در پی تشدید اختلاف های گروه های تروریستی ، گروه داعش اقدام به اعدام 21 نفر از اعضای شورای نظامی دیگر گروه تروریستی در موصل به دلیل بیعت نکردن با داعش کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه ˈ الاتجاهˈ، نیروهای داعش این 21 نفر را در اردوگاه ˈ الغزلان ˈ موصل به دلیل بیعت نکردن با داعش اعدام کردند .

گفتنی است پیش از این یک منبع آگاه از به وجود آمدن اختلاف و روی دادن درگیری میان داعش و گروه نقشبندیه به رهبری گ عزت الدوری ˈ خبر داده و گفته بود: بر اثر این درگیری ها شماری از اعضای این دو گروه تروریستی و جنایتکار و از جمله 2 نفر از رهبران نقشبندیه به نام های ˈ ابوایمن ˈ و ˈ ابوعمر الموصلی ˈ کشته یا زخمی شدند .

شاهدان عینی تاکید می کنند: تروریست های داعش در موصل به بهانه های واهی مردم را به قتل می رسانند و اموال عمومی و شخصی ساکنان این شهر را به سرقت می برند و بر برخی از مراکز دولتی تسلط یافته اند.

این شاهدان عینی که به بغداد رسیده اند، همچنین می گویند: اختلافات عمیقی میان تروریست ها بروز کرده است، چون گروهک داعش اصرار دارد که فقط پرچم آن ها باید در همه جا برافراشته شود.

این در حالی است که بازماندگان رژیم بعثی اصرار دارند عکس ˈصدام حسینˈ همه جا نصب و تروریست ها مناطق تحت نفوذ خویش را در میان خود تقسیم کنند.

خاورم **2041**1010
کد N343053

وبگردی