آفتاب
کارخانه در گفتگو با مهر:

مسئولان ورزش کشور نگاه ویژه به والیبال داشته باشند

مسئولان ورزش کشور نگاه ویژه به والیبال داشته باشند

تهران - خبرگزاری مهر: سرمربی پیشین تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نمایش ایران در لیگ جهانی والیبال تحسین برانگیز بود، گفت: امروز خوشبختانه ملی پوشان ایرانی در دو سه فاکتور نظیر دفاع روی تور و حمله جزو بهترین های دنیا محسوب می شوند و برای اینکه این درخشش ها پایدار باشد باید همه مسئولان و متولیان ورزش کشور نگاه ویژه تری به والیبال داشته باشند.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی های درخشان اخیر تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی اظهار داشت: تیم ایران در شش بازی اخیر خود در لیگ جهانی نمایش خوبی را از خود نشان داده و تحسین همگان را برانگیخته است.

سرمربی پیشین تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره علت باخت ایران در بازی دوم مقابل برزیل افزود: از آنجایی که بازی اول ایران و برزیل در تهران به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسیده بود، بازیکنان ایران برای برد در بازی دوم کم انگیزه بودند.

وی ادامه داد: اگر تیم ایران همان انگیزه بازی اول مقابل برزیل در تهران را داشت، قطعا می توانستیم برزیل با همه ستارگانش را در تهران و با نتیجه قاطع شکست دهیم اما باید توجه داشت که در بازی مقابل برزیل نیز ملی پوشان علیرغم شایستگی مغلوب قهرمان 9 دوره لیگ جهانی شدند.

عملکرد فدارسیون والیبال ایران باید برای سایر فدراسیونهای کشور الگو باشد

کارخانه اضافه کرد: همه اذعان دارند که ملی پوشان ایرانی دارای توانمندی و قابلیتهای بالایی هستند و این موضوع در بازی ایران مقابل برزیل به عینه بر همگان ثابت شد و در جایی که ایران دو بر صفر از برزیل عقب بود اما ملی پوشان کشورمان توانستند بازی باخته را به تساوی کشانده و بازی را به گیم پنجم ببرند.

این مربی مطرح کشورمان عنوان کرد: در گیم پنجم نیز ملی پوشان بر اثر اشتباهات خودشان نتیجه را واگذار کردند در غیر این صورت تیم ایران توانایی شکست برزیل در بازی دوم را نیز داشت اما باز هم تأکید می کنم که ایران در مقابل برزیل به عنوان قهرمان 9 دوره لیگ جهان و یکی از بهترین تیم های دنیا بسیار خوب عمل کرد.

وی گفت: باید بدانیم که برای رشد والیبال کشور و رسیدن تیم ملی ایران به بالاترین سطح جهان، هزینه های زیادی پرداخت شده و افراد بسیاری زحمت کشده اند و در این راستا فدراسیون والیبال زحمت و تلاش فراوانی را انجام داده است.

کارخانه متذکر شد: امروز باید عملکرد فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو برای سایر فدراسیونهای کشور باشد و داشتن عوامل خوب در فدارسیون والیبال، تیم ملی قدرتمند در این رشته را برای کشور به ارمغان آورده است.

مسئولان ورزش کشور نگاه ویژه تری به والیبال داشته باشند

سرمربی سابق تیم متین ورامین و باریچ اسانس کاشان یادآور شد: در مجموع کسب یک برد و یک باخت در تهران مقابل یکی از برترین تیمهای جهان نتیجه بسیار خوبی است و حقیقتا در این شش بازی همه ملی پوشان و کادر فنی تلاشهای ویژه ای را انجام داده اند.

وی گفت: امروز خوشبختانه ملی پوشان ایرانی در دو سه فاکتور نظیر دفاع روی تور و حمله جز بهترین های دنیا محسوب می شوند و برای اینکه این درخشش ها پایدار باشد باید همه مسئولان و متولیان ورزش کشور نگاه ویژه تری به والیبال داشته باشند.

کد N343048

وبگردی