آفتاب
در تذکرات کتبی نمایندگان مطرح شد:

جلوگیری از برخورد غیرمنصفانه با رسانه‌های منتقد/ پیگیری کلاهبرداری های پیامکی

جلوگیری از برخورد غیرمنصفانه با رسانه‌های منتقد/ پیگیری کلاهبرداری های پیامکی

تذکر کتبی نمایندگان تهران به عملکرد برخی رسانه‌های دولتی و برخورد غیرمنصفانه با رسانه‌های منتقد در صحن علنی مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین و مقامات کشور از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

بر این اساس، عباس قائدرحمت، نماینده دورود و ازنا به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره تسریع در افتتاح دانشگاه دولتی دورود، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تسریع در حل مشکلات اداره ارشاد لرستان و به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی درباره تسریع در صدور مجوز برای افتتاح دانشگاه دولتی علوم پزشکی دورود و تسریع در شبانه‌روزی شدن درمانگاه‌های دورود تذکر داد.

همچنین جعفر قادری، نماینده مردم شیراز به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره لزوم نظارت بر پیگیری نسبت به کلاه‌برداری از طریق پیامک تذکر داد.

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت به وزیر اقتصاد و امور دارایی نسبت به لزوم پرداخت وام ازدواج و بازنگری در سود تسهیلات بانکی و نیز به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد توضیح علت عدم اجرای طرح پزشک خانواده تذکر داد.

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه نیز به رئیس جمهور و وزیر نیرو درباره طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه و نیز به وزیر آموزش و پرورش درباره تسریع در استخدام معلمان پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی تذکر داد.

نماینده مردم تهران نیز به رئیس جمهور درباره جلوگیری از برخورد غیرمنصفانه با رسانه‌های منتقد تذکر داد.

حمید رسایی، نماینده مردم تهران به رئیس جمهور درباره لزوم جلوگیری از عملکرد رسانه‌های داخلی از جمله ایسنا و ایرنا جهت اهداف سیاسی و نیز به وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره توضیح علت عدم اعطای وام ازدواج به جوانان علی‌رغم توصیه رهبری به تسهیل شرایط ازدواج و ازدیاد جمعیت تذکر داد.

همچنین خسروی فلاح‌آبادی، نماینده مردم مشهد به وزیر نیرو درباره تسریع در حل مشکل بحران آب خراسان‌رضوی و حسن کامران، نماینده مردم اصفهان به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره توضیح علت عزل مدیرکل شرکت‌های صنعتی اصفهان تذکر داد.

فاطمه آلیا، میرگلوی‌بیات، زهره طبیب‌زاده‌نوری، فاطمه رهبر، صلاحی، رضایی و سلیمی به رئیس جمهور و وزیر کشور درباره توضیح علت برگزاری گردهمایی‌های سیاسی به بهانه بزرگداشت سالگرد انتخابات توسط فرماندار ساوه تذکر دادند.

بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد نیز به وزیر کشور درباره لزوم بازگشت به کار فرماندار مستعفی بروجرد و نیز محمد دهقانی، نماینده مردم چناران به وزیر کشور درباره اجرای تقسیمات کشوری تذکر دادند.

علی ایرانپور و صرامی، نمایندگان مردم اصفهان نیز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره لزوم نظارت بر عملکرد مدیرکل ارشاد اصفهان تذکر دادند.

کد N342738

وبگردی