آفتاب
فرمانده مقاومت بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری:

زمینه جذب قضات در بسیج را ایجاد کنیم

زمینه جذب قضات در بسیج را ایجاد کنیم

فرمانده مقاومت بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری اعلام کرد که در قوه قضاییه 13 هزار و 500 بسیجی حضور دارند.

به گزارش گروه دریافت گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ جعفر عطارزاده در جلسه فرماندهان و مسئولان عقیدتی پایگاه‌های بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری اظهار کرد: مادر بسیج قوه قضاییه 13 هزار و 500 بسیجی، 30 پایگاه در تهران، 2 گردان عاشورا و یک گردان الزهرا داریم.

فرمانده مقاومت بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری با بیان این که هدف اصلی ما در سال جاری در جهت کارآمدسازی و سلامت قوه قضاییه است گفت: ما باید زمینه لازم را برای جذب قضات و کارمندان در بسیج قوه قضاییه ایجاد کنیم. حدود 600 نفر از قضات در مجموعه 13 هزار و 500 نفری بسیج قوه قضاییه حضور دارند و 90 درصد از اعضاء بسیج از کارمندان قوه قضاییه هستند و ما درصددیم که قضات هم در بسیج حضور داشته باشند.

عطارزاده با اشاره به این که ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی را به عنوان اولویت کاریمان در سال جاری قرار داده‌ایم، گفت: تمامی دادگستری‌های استان‌ها باید به بسیج توجه داشته باشند.

وی افزود: ما 118 حلقه صالحین در قوه قضاییه داریم و هر 15 روز یک بار تشکیل جلسه می‌دهیم.

وی خطاب به وزیر دادگستری گفت: از آقای پورمحمدی درخواست داریم که همان طور که در سازمان بازرسی فعالیت خوبی داشته‌اند در وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات بسیج را گسترش دهند.

وی با بیان این که سازمان تعزیرات حکومتی در 13 استان بسیج دارد، گفت: ان‌شاء الله با دستور وزیر دادگستری بسیج را در سطح سازمان تعزیرات حکومتی افزایش دهیم. اگر بخواهیم به تعداد بسیجیان در کشور بیافزاییم باید از فرمایشات مقام معظم رهبری در قوه قضاییه استفاده کنیم.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای قوه قضاییه گفت: یکی از آرزوهای من در قوه قضاییه این است که بتوانیم یادواره شهدای قوه قضاییه را برگزار کنیم زیرا در دستگاههای دیگر نیز این یادواره را داریم و ناگفته نماند که ما 215 شهید بزرگوار از قضات و کارمندان قوه قضاییه در کشور داریم.

انتهای پیام

کد N342511

وبگردی