آفتاب

4 حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه

4 حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه

هواپیماهای رژیم صهیونیستی در واکنش به پرتاب موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی اسرائیل، نوار غزه را مورد چهار حمله موشکی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هواپیماهای اسرائیلی به یک پایگاه و انبارهای سلاح در جنوب غزه حمله کردند.

به گفته یک مقام امنیتی فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیمه‌های شب گذشته حملاتی را به نوار غزه صورت دادند.

این مقام امنیتی و شاهدان عینی گفتند:‌ جنگنده‌های اسرائیلی حملاتی را به خان یونس در جنوب نوار غزه صورت دادند که تلفاتی نداشت.

این مقام افزود: جنگنده‌های اسرائیلی صبح امروز (سه‌شنبه) نیز دو بار با موشک یک زمین خالی را در نزدیکی شهر أصداء در غرب خان یونس هدف قرار دادند که موجب آتش سوزی گسترده در این منطقه شد.

شاهدان عینی نیز گفتند: جنگنده‌های اسرائیلی حمله‌ای مشابه را به زمینی خالی در شمال غرب خان یونس صورت دادند که آن هم تلفاتی نداشت.

این در حالی است که تنش‌ها میان دو طرف اسرائیل و فلسطین در پی ربوده شدن سه جوان اسرائیلی در کرانه باختری افزایش یافته و ارتش اسرائیل دست به عملیات جستجوی گسترده‌ای زده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی حماس را به ربودن این سه جوان متهم کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تجهیزات نظامی فلسطین از پایان انتفاضه دوم فلسطین در سال 2005 گسترده‌تر شده است.

نتانیاهو در خصوص سه جوان ربوده شده گفت: عملیات جستجوی گسترده برای پیدا کردن این سه تن احتمالا زمان زیادی می‌برد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پرتاب موشک از سوی غزه به جنوب اسرائیل را که تحت کنترل جنبش حماس اتفاق افتاد، محکوم کرد.

وی هشدار داد: ما در چند روز گذشته شاهد تلاش‌هایی برای باز شدن جبهه جدید در نوار غزه هستیم و هرگونه تلاش در این خصوص را به طور قاطع پاسخ می‌دهیم و اقدامات لازم را اتخاذ می‌کنیم.

انتهای پیام

کد N342461

وبگردی