آفتاب

یورواسپورت: ایران و نیجریه مسئول اولین نتیجه بد جام جهانی

یورواسپورت: ایران و نیجریه مسئول اولین نتیجه بد جام جهانی

یورو اسپورت بعد از بازی ایران و نیجریه اینگونه تیتر زد: تساوی کسل‌کننده نه به سود ایران بود نه نیجریه

یورو اسپورت بعد از بازی ایران و نیجریه اینگونه تیتر زد: تساوی کسل‌کننده نه به سود ایران بود نه نیجریه

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه اینترنتی یورواسپورت در گزارشی به بازی دو تیم ملی ایران و نیجریه پرداخت و با انتقاد از شیوه بازی دو تیم نوشت که ایران و نیجریه مسئول رقم خوردن اولین بازی بد جام جهانی هستند که تساوی صفر - صفر و نخستین بازی بدون گل را ثبت کردند.

آمار بازی نشان می‌دهد که دو تیم نتوانسته‌اند موقعیت‌های خطرناک چندانی را روی دروازه حریف خلق کنند و کمتر از 10 فرصت گلزنی تماشاگران را به وجود آورد.

نیجریه به طور کامل بازی را در دست داشت و مالکیت توپ برای این تیم بود اما آنها نمی‌توانستند دفاع منظم ایران را باز کنند و البته این ایران بود که توانست خطرناک‌ترین موقعیت بازی را خلق کند. وینسنت انیاما ضربه سر قوچان‌نژاد را روی ضربه کرنر مهار کرد تا گلی به ثمر نرسد.

ورود بازیکنانی مثل پیتر اودم‌وینگی و شولا آمه‌ئوبی به زمین هم نتوانست روند بازی را عوض کند و بازی در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

بهترین بازیکن زمین:

انیاما: اگر بازی چیز خاصی نداشت، انیاما درخشان‌ترین صحنه را رقم زد و با دفع ضربه سر قوچان‌نژاد یک امتیاز برای نیجریه خرید.

نمرات بازیکنان:

ایران

حقیقی 6، پولادی 7، حاج‌صفی 6، نکونام 6، صادقی 6، حسینی 6، تیموریان 6، منتظری 6، قوچان‌نژاد 7، دژاگه 6، حیدری 7، تعویضی‌ها: شجاعی 6، جهانبخش 6

نیجریه

انیاما 7، آمبروس 6، اوشانیوا 6، اوبابونا 6، اومرو 6، اوبی میکل 6، اونازی 6، عزیز 6، موسی 7، موزس 6، آمنیکه 7، تعویضی‌ها: یوبو 6، اودم‌وینگی 7، آمئوبی 7

انتهای پیام

کد N341445

وبگردی