آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

جلالی: برای گل نخوردن برنامه داشتیم/ آندو وظیفه‌اش را به خوبی انجام داد

جلالی: برای گل نخوردن برنامه داشتیم/ آندو وظیفه‌اش را به خوبی انجام داد

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در ارزیابی عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه با ابراز رضایت از روند این بازی گفت: از همان اول نیز مشخص بود تنها برای گل نخوردن برنامه‌ریزی کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید جلالی بعد از پایان بازی دو تیم فوتبال ایران و نیجریه ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: به نظرم تیم برتر این بازی ما بودیم زیرا توانستیم به آنچه که هدفمان بود، برسیم. ما بازی را طوری طراحی کرده بودیم که گل نخوریم.

وی در ادامه تاکید کرد: البته تیم مقابل هم نیازمند یک سازماندهی قوی در خط حمله خود بود که این را به هیچ عنوان نفهمید و نقشه‌ای هم برای آن نداشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز خاطرنشان کرد: اگر ایده‌هایی در بخش حمله داشتیم، دو تا سه فرصت خوب برای گلزنی می‌توانستیم داشته باشیم اما متاسفانه تمام وقت خود را صرف گل نخوردن کردیم و در زمینه گل زدن ایده مشخصی نداشتیم. فقط تنها ایده‌مان همین سبکی بود که برنامه‌ریزی کرده بودیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار تصریح کرد: از نظرم آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری بهتر از بقیه بازیکنان بودند. آندو در این دیدار بهترین وظیفه را انجام داد و ما دیدیم درگیری‌های او در میانه زمین بسیار موثر و کارآمد بود.

جلالی درباره بازی خوب خسرو حیدری نیز گفت: حیدری در این بازی دائم در حال رفت و آمد بود و نشان داد در این دیدار از قدرت دوندگی بالایی برخوردار بودیم. این درحالی است که شاخصه بازی ارائه یک بازی تخریبی بود که ما را بیشتر درگیر خود کرد.

 

 

کد N341440

وبگردی