آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

مهدوی‌کیا: نباید به نیجریه می‌باختیم/ گرفتن امتیاز از آرژانتین سخت است

مهدوی‌کیا: نباید به نیجریه می‌باختیم/ گرفتن امتیاز از آرژانتین سخت است

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد تیم ملی برابر نیجریه تقدیر کرد و گفت: تیم ملی نباید در نخستین مسابقه خود در رقابتهای جام جهانی 2014 شکست می‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی‌کیا پس از پایان بازی دو تیم ایران و نیجریه با بیان اینکه تیم ملی نباید در بازی اول می‌باخت، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: شاید اگر تمام تمرکز خود را روی دفاع نمی‌گذاشتیم، می‌توانستیم در حمله بهتر از اینها کار کنیم، کما اینکه دو تا سه مرتبه فرصت گلزنی برای ما ایجاد شد اما چون ایده‌ای در زمینه حمله نداشتیم، نتوانستیم به اهداف گلزنی خود دست پیدا کنیم.

وی افزود: اگر چه در نیمه دوم بویژه در 10 دقیقه پایانی بازی تقریبا تیم بهتر میدان بودیم اما باید بر این باور باشیم نیجریه هم تیمی نبود که در بخش حمله موقعیت خطرناکی را برای ما ایجادکند. در هر صورت خوشبختانه ما به هدفی که می‌خواستیم، رسیدیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران بااشاره به صحبت های کارلوس کی روش بعد از پایان این دیدار تصریح کرد: این بسیار طبیعی است که آقای کی روش از نتیجه باز خوشحال باشد چرا که ما دوران بسیار سختی را قبل از آغاز مسابقات جام جهانی پشت سر گذاشتیم و یکی از اهداف مهم ما این بود که بازی اول را نبازیم به همین خاطر تصور می کنم آقای کی روش به این جهت خوشحال باشد.

وی در ادامه افزود: اگر خودمان را باور داشتیم، می‌توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم اما خوشحالم توانستیم در اولین دیدار جام جهانی سلامت از میدان عبور کنیم.

مهدوی‌کیا همچنین گفت: اگر بتوانیم برابر آرژانتین یک امتیاز کسب کنیم خیلی خوب است اما گرفتن امتیاز از این تیم مطرح دنیا بسیار سخت خواهد بود. اگر در آن بازی هم نتیجه نگیریم، برای صعود حتما باید بوسنی را شکست دهیم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیجریه در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

کد N341420

وبگردی