آفتاب

سردار نقدی :دشمنان اسلام به دنبال جنگ مذهبی بین مسلمانان هستند

سردار نقدی :دشمنان اسلام به دنبال جنگ مذهبی بین مسلمانان هستند

شیراز- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه امروز نوادگان یزید به فرماندهی آمریکا به جنگ با مسلمانان برخاسته اند؛ گفت : دشمنان اسلام به دنبال راه انداختن جنگ مذهبی بین مسلمانان هستند.

به گزارش ایرنا سردار محمدرضا نقدی شامگاه روزدوشنبه دریادواره کشوری 600 شهید اصناف استان فارس و500 شهید صنف پوشاک وخیاط کشور درشیراز بیان کرد : امروز دشمنان نظام اسلامی به فرماندهی آمریکا تحت عنوان گروه داعش، به دنبال تحریک کشورهای منطقه و ایجاد جنگ مذهبی هستند.

وی افزود : سران ابله آمریکا ازتجربه خود درحمله به کشور ایران درس عبرت نگرفته اند زیرا در پی حمله به ایران در دوران دفاع مقدس، بسیج وسپاه متبلور شد.

نقدی اظهارداشت: دستاورد دشمنی دشمنان نظام اسلامی درپس هر بار حمله به کشورهای مسلمان ایجاد قدرت های مردمی حزب الله، درفلسطین جبهه مقاومت و درکشور سوریه جبهه فعال بسیج بوده به طوری که امروز ارتش امت مسلمان آماده مبارزه با دشمنان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه تنها سلاح دشمنان و در راس آنها آمریکا، عملیات روانی به وسیله رسانه هاست اضافه کرد: سرنوشت کشورعراق نیز جدا ازسایر سرزمین های اسلامی نخواهد بود و به زودی مردم این کشور، نیروی بسیج مردمی را ساماندهی خواهند کرد.

نقدی با اشاره به راه اندازی گروه هایی مانند داعش برای مقابله با اسلام ادامه داد: نقشه شوم آمریکا ودشمنان اسلام سرابی بیش نیست بلکه نتیجه توطئه های آنها ایجاد سازماندهی جبهه مقتدر بسیجی ولایت مدار درکشورهای اسلامی است که شرق جهان اسلام را به فلسطین وصل می کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درامور بسیج عنوان کرد: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند اگر ملت وبسیجیان کشور ایران اراده خود را به کار گیرند کاری می کنند که درک آن برای دشمنان بسیار سخت خواهد بود به طوری که مقصد اول آنها بیت المقدس می شود.

وی گفت : امروز دشمنان درمقابله با دنیای اسلام بسیار ضعیف هستند لذا تلاش می کنند سلاح مسلمانان درمقابل صهیونیست را به سمت خودشان برگردانند بنابراین وظیفه همه ما جلوگیری از تفرقه افکنی در میان مسلمانان است.

نقدی افزود: امروز امت اسلامی تحت لوای ولایت راه شهدا را ادامه داده و انقلاب اسلامی رابه مقصود خود، وصال امام منتظر می رسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یادواره شهدا بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا صرف بیان خاطرات رزمندگان وهشت سال دفاع مقدس نیست بلکه یادگیری و ادامه مکتب شهدا و امام راحل است.

نقدی با بیان اینکه پیام شهدا باید برای عموم مردم تبیین شود اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس اقشار مختلف مردم در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی به میدان آمده که این یک پدیده های استثنایی در دنیا است.

وی اضافه کرد : 10 هزار شهید اصناف درکشور وجود دارد که انس با معنویت، اسلام و دیانت این عظمت روح را دراصناف به وجود آورده به طوری که ما درهشت سال دفاع مقدس شاهد بالاترین مرتبه عرفان درجبهه ها بودیم.

نقدی ادامه داد: امروز حفظ ایمان وحرکت درمسیر ولایت ، راه و روش مردم ایران است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: امروز کشور ما در جنگ فرهنگی قرار دارد اما به دلیل روح صلابت درجامعه و مردم ما، جرات جنگیدن با کشور ما را ندارند زیرا دشمنان ما می دانند اگر به میدان و صحنه جنگ بیایند عملیات های والفجر هشت و کربلای پنج رقم خواهد خورد.

وی گفت: در این جنگ فرهنگی موظف به انجام کار بیدارگری و زینبی نسبت به تهاجم ها در جامعه هستیم که اصناف و بازاریان در این زمینه نقش مهمی در بخش فرهنگ به ویژه در بخش پوشاک در جامعه دارند.

نقدی با اشاره به جنگ در جبهه اقتصادی کشور نیز بیان کرد: در بخش اقتصاد کشور نیازمند تقویت تولید ملی توسط عموم جامعه هستیم. ک/2

7382/ 667/1859
کد N341291

وبگردی