آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

کوریتیبا تحت تاثیر حضور تماشاگران ایران/ امیدواری به پیروزی شاگردان کی‌روش

کوریتیبا تحت تاثیر حضور تماشاگران ایران/ امیدواری به پیروزی شاگردان کی‌روش

شهر کوریتیبا که میزبان نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی است از ساعات ابتدایی صبح امروز پذیرایی علاقمندانی است که از شهرها و کشورهای مختلف خود را به این شهر رسانده اند. علاقمندان به فوتبال ایران که با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران در سطح شهر تردد می کنند، به پیروزی ایران برابر نیجریه خوشبین هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، در حالی که دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی ساعت 23:30 به وقت ایران و 16 به وقت برزیل آغاز خواهد شد، علاقمندان و تماشاگران فوتبال از ساعاتی قبل از بازی راهی ورزشگاه بایشادا شده اند و با به صدا درآوردن شیپورها و رقص پرچم های سه رنگ ایران، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند.

علاقمندان به فوتبال از کشورهای مختلف راهی کوریتیبا شده اند. براساس اعلام قبلی مسئولان فدراسیون فوتبال تنها 600 نفر از فوتبالدوستان از ایران راهی برزیل شده اند تا دیدارهای تیم ملی در این دوره از مسابقات را از نزدیک تماشا کنند. این در حالی است که رقم اعلام شده برای حضور ایرانی ها در ورزشگاه بالای 4 هزار نفر است.

بسیاری از علاقمندان ایرانی که به برزیل آمده اند از کشورهای آمریکای شمالی و جنوبی است که برای رسیدن به برزیل مشکل خاصی نداشتند و راه زیادی را هم طی نکرده اند.

مسئولان برگزاری این دیدار هم تدابیر امنیتی ویژه ای را برای عبور و مرور تماشاگران و خبرنگاران در نظر گرفته اند و نظم خوبی در سطح شهر برقرار است.

اکثر علاقمندان به فوتبال در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به برزیل با خوشبینی نسبت به نتیجه دیدار ایران و نیجریه صحبت می کنند و به پیروزی ایران امیدوارند. با این حال برخی معتقدند نیجریه یکی از بهترین تیم های این دوره از مسابقات است و شاگردان کی روش کار سختی برابر این تیم پیش رو دارند.

کد N341148

وبگردی